اوسولی: اخراج اسکوچیچ و آمدن کی روش را رد می کنم

وی در خصوص سازوکار تغییر مربیان در تیم های ملی گفت: تصمیم گیری در خصوص سرمربیان تیم های ملی به ویژه سرمربی تیم بزرگسالان با تصمیم هیات مدیره فدراسیون خواهد بود. برای دستیابی به چنین تصمیمی، هیئت مدیره سازوکارها و سازوکارهایی را که از قبل وجود داشته، مورد توجه قرار می دهد. یعنی ما از نظرات کمیته فنی استفاده می کنیم و نتایج آنها را بررسی می کنیم. تاکنون نه تصمیمی برای تغییر و نه مذاکره با فردی مبنی بر تعویض سرمربی تیم ملی صورت گرفته است. آنچه برای ما مهم است این است که به هر حال مسئله تیم ملی، کسب نتایج درخشان و حضور قدرتمند در جام جهانی برای ما یک اولویت و یک انتخاب نهایی و محکوم به فناست. در این زمینه نظرات و دیدگاه های مختلفی از جاهای مختلف وجود دارد. ما آن نظرات فنی را می شنویم. ما دوستان را دعوت می کنیم و به بحث ها در جلسات کمیته فنی گوش می دهیم. میرشاد مجدی که شخصا به مسائل فنی فدراسیون رسیدگی می کرد. مجدی از روزی که هیات رئیسه فدراسیون فعلی تشکیل شد، مسئولیت فنی را بر عهده داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان، شبهاتی مبنی بر اخراج اسکوچیچ مطرح شد اما اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. ساخته شده است. برای تغییر کادر فنی تیم ملی ساخته شده است. .


سرویس خبر شماره: 1832573
17 تیر 1401 12:25 بعد از ظهر |
14.9 هزار |

17نقطه نظر

وی در برنامه ورزشگاه این اتفاق را بازگو کرد و با اشاره به اینکه آیا سفر میرشاد مجدی به امارات ربطی به این موضوع دارد یا خیر، یادآور شد: هر از چند گاهی شایعاتی مطرح می شود که فضای فوتبال و جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد. چند روز پیش تغییر اسکوچیچ را توضیح دادم. آن بزرگواری که اولین بار در مورد حضور کی روش توییت کرد، از ویدیو و صحبت های من در برنامه آخر الوند در سایت و شبکه استفاده کردند اما نمی دانم در عرض 24 ساعت چه اتفاقی افتاد و در روز پنجشنبه تعطیلات بانکی چه دستاوردهایی داشتند. کار ما با روز دیگری فرق دارد، چه اتفاقی افتاد که به چنین نتیجه ای رسیدیم. بعداً در سریال دوستان مطالبی را گذاشتند که باعث این موضوع شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال هرگونه تصمیم برای تغییر اسکوچیچ و جایگزینی سرمربی جدید تیم ملی را تکذیب کرد.

در پاسخ به این موضوع، به نظر می رسد که حمایت اسکوچیچ 100 درصد نیست وگرنه در حال حاضر نیازی به جلسه کمیته فنی نخواهد بود. گفت: این طرز گرفتن حرف من صحیح نیست. برای ما موضوع تیم ملی همچنان باز است، بررسی و به روز رسانی داده هایی که در این زمینه مطرح می شود. ورود به همه تیم ها آزاد است، نه فقط تیم ملی بزرگسالان. با تمام این تفاسیر از جمع بندی و تصمیم گیری برای تغییر، اینطور نیست. تیم ملی متعلق به همه ایرانیان است. نظرات از جاهای مختلف نقل می شود. به هر حال وزارت ورزش در این زمینه مقید است و با این موضوع بیگانه نیست. نظرات و نظرات فنی دارد و جلساتی تشکیل می شود. در این خصوص توصیه ها، دغدغه ها و ملاحظات دوستان به گوش تیم فنی و سرپرست فدراسیون خواهد رسید. در نهایت این نظرات و دیدگاه ها به هیئت مدیره ابلاغ می شود و در آنجا خلاصه می کنیم. گفتم سرویس فنی وزارت ورزش در این زمینه نظرات و نظراتی دارد. کمیته فنی هم دارند. آنها وزارت ورزش تخصصی در داخل دولت هستند. من در مورد مجلس صحبتی نکردم، اما تصمیم را فدراسیون فوتبال و هیئت مدیره می گیرند. چگونه رسانه ها برای نظر و دیدگاه خود مشورت می کنند. امروز هم از صحبت های خداداد عزیزی استفاده کردم. آنها نظر می دهند و ما نمی توانیم مانع اظهار نظر کسی شویم. ما هم آن نظرات را می شنویم. اینکه بگوییم ما به حرف کسی گوش نمی دهیم و فقط بر اساس آنچه خودمان نتیجه گرفته ایم عمل می کنیم نوعی خودکامگی است و حق نداریم چنین کاری انجام دهیم. ما باید نظرات مختلف را بشنویم. بر این اساس در تمامی موضوعات نظرات جلسه را در دستور کار قرار داده ایم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اختلاف نظر اعضای هیات مدیره بر سر سرمربی تیم ملی نیز توضیح داد: حالا به جای اینکه به عنوان عضو هیئت مدیره من را غرغر کنید، از نویسندگان این توییت ها شکایت کنید. لطفا اگر رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی می خواهند به نفع تیم ملی کار کنند، باید به نفع تیم همسویی داشته باشند. نه این که هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم، ببینیم یک نفر به چیزی اشاره می کند و غوغا می کند. از دیروز صبح تا دیشب از جاهای مختلف از ما پرسیدند مشکل چیست؟ می دانستیم خبری نیست و به همه پاسخ دادیم. من در هر برنامه ای آنلاین می شوم. همه رسانه های حرفه ای هم باید به این قسمت رسیدگی کنند. آیا رسانه ها در این ماجرا نقشی ندارند؟ فقط به این دلیل که یک پلتفرم یا کانالی دارم که تعداد بازدیدکنندگان زیادی دارد، می توانم چیزی را بیان کنم یا فضایی برای تیم ملی، انجمن فوتبال و جامعه ایجاد کنم؟ ما هیچ تصمیمی نداریم، هیچ گفتگویی انجام نشده است و با کسی صحبت نکرده ایم.



مجله اخبار فوتبال داخلی