اولتیماتوم به بارسلونا؛ شما 48 ساعت فرصت دارید تا این بازیکن را جذب کنید!

نام بارسا از مدت ها قبل همراه با رافینیا شنیده می شود و همه از علاقه این باشگاه برای جذب او مطلع هستند. درخشش این ستاره برزیلی در تیم لیدز در فصل گذشته باعث شد تا باشگاه های زیادی وضعیت این بازیکن را زیر نظر بگیرند و خواهان جذب او باشند. در عین حال، رافینیا شخصا علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا در فصل آینده دارد و امیدوار است که مذاکرات بین بارسا و سران باشگاه لیدز به نتیجه مطلوب در این زمینه منجر شود.

با این حال، تمدید این روند به نفع این بازیکن و مدیرش، دکو نبود و آنها اکنون به بارسا هشدار داده اند که تنها 48 ساعت فرصت دارند تا انتقال را تکمیل کنند، در غیر این صورت آماده هستند که انتقال را لغو کرده و مذاکرات را با چلسی از سر بگیرند. . نمایندگان برای رافینیا بسیار مهم است که هر چه زودتر تمرینات پیش فصل را در تیمی که قرار است به آن منتقل شود آغاز کند تا بتواند در طول فصل عملکرد خوبی داشته باشد و حضورش در جام جهانی 2022 برزیل را تضمین کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

چلسی و آرسنال رقبای جدی برای بارسا هستند که پیشنهاد جذابی را برای جذب این بازیکن به لیدز ارائه کردند، اما علاقه رافینیا به بارسا مانع از انتقال او به استمفوردبریج یا امارات شد.