اولیایی: راستش را می گویم پرسپولیس دولتی است!

عضو کمیسیون بدوی صدور پروانه حرفه ای فدراسیون فوتبال از امضا نکردن مدارک باشگاه پرسپولیس توضیح داد.

اولیایی: راستش را می گویم پرسپولیس دولتی است!

علیایی در بخشی از صحبت های خود گفت که از بین 5 نفر کمیته بدوی، او و حمیدرضا آصفی اسناد باشگاه پرسپولیس را امضا نکرده اند. همه اعضای کمیته مقدماتی سخت تلاش کردند و صادقانه رفتار کردند. در این کمیته بحث رنگ و این تفاوت ها مطرح نشد، بلکه همه باید به نتیجه برسند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاظم علیایی عضو کمیته بدوی صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال صبح امروز مهمان برنامه ورزشگاه بود و توضیحات مفصلی در خصوص مالکیت استقلال و پرسپولیس ارائه کرد. صدور مجوز حرفه ای برای این دو باشگاه.

علیعلی در خصوص این سوال که آیا این مصاحبه ها مالکیت پرسپولیس را زیر سوال نمی برد؟ البته، اما راه حلی وجود دارد، باید صادقانه عمل کنیم و راه درست را طی کنیم. در این شرایط مدارک ما مورد قبول کنفدراسیون فوتبال آسیا است. من نمی گویم چگونه عمل کردیم، اما باید صادقانه عمل کنیم. به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که توان لازم را دارم، باید حقیقت را بگویم که ما دو باشگاه دولتی داریم و طبق قوانین کشورمان آنها را به سازمان خصوصی سازی واگذار کرده ایم. 10 درصد و کمی بیشتر و کمتر از 51 درصد سهام را برای فروش گذاشتیم اما موفق نشدیم. بگذریم از اینکه مدل اشتباهی را انتخاب کردیم اما در جهت خصوصی سازی گام برداشتیم. در همین اساسنامه اگر تغییر قانونی در ماهیت باشگاه ها ایجاد کردید باید به AFC اطلاع دهید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او اضافه کرد : نمی توان کتمان کرد که استقلال و پرسپولیس دو باشگاه دولتی هستند. وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی در 15 روز اعلام کردند که ما مالک هستیم. قربان زاده آمد تلویزیون و گفت من هیئت هستم اما با فتح الله زاده چالش داشت. بعد وزارت ورزش نوشت که انتخاب هیئت وظیفه ماست. در این شرایط نمی توانیم چیزی را پنهان کنیم.


سرویس خبر شماره: 1940013
05 ژوئن 1402 ساعت 13:31 |
5.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

پنهان کردن کاندومینیوم از AFC غیرممکن است