اولیایی: ما مجوز حرفه ای جعلی را به فیفا نمی دهیم

کاظم علیایی، عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: باشگاه ها نباید انتظار گزارش غیرواقعی به فیفا را داشته باشند.

اولیایی: ما مجوز حرفه ای جعلی را به فیفا نمی دهیم


سرویس خبر شماره: 1852552
17 نوامبر 1401 در 7:40 ب.ظ
430

0نقطه نظر

پرونده ایران هنوز به کمیته انضباطی ارسال نشده است.

اولیایی درباره جلسه صدور پروانه حرفه ای گفت: اولین جلسه کمیته صدور پروانه حرفه ای فردا است و انشالله دستورالعملی برای نحوه صدور پروانه حرفه ای تدوین می شود. صحبت های آقای مصطفوی درست است و باشگاه ها باید کار خود را درست کنند. این مجوز تا زمانی که مشکل سازه حل نشود صادر نخواهد شد. آنها نباید از ما انتظار داشته باشند که گزارش های جعلی به فیفا و AFC ارائه کنیم.

وی در خصوص کنترل مجوزهای حرفه ای نیز گفت: خود فیفا شرکتی را استخدام کرده است و این شرکت ما را زیر نظر دارد و ما را با مقررات اروپا مقایسه می کند. امیدوارم باشگاه های ما کمیته صدور مجوز در باشگاه ها ایجاد کنند و افرادی را برای رفع مشکلات تعیین کنند. بسیاری از مشکلات را باشگاه ها نمی توانند حل کنند و باید از دولت همت بزرگی شود و آقای رئیسی دستور صریح بدهد وگرنه این مشکلات به این زودی ها حل نمی شود. مقررات فیفا جدی است و خوشبختانه پرونده ما را به کمیته انضباطی ارجاع ندادند. اگر کمیته انضباطی بفرستند می توانند هر تصمیمی برای ما بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قدیس حاضر در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: آمدم شیرهای ایرانی را ببینم که باعث افتخار آنها می شوند و به آنها می گویم که شما سربازان ملت هستید و بهترین کار خود را انجام دهید امیدوارم با تلاش خوب بچه ها به نتایج خوبی برسیم.