اولین اخراج مجیدی در فوتبال امارات

فرهاد مجیدی با اعتراض به داور مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد.

اولین اخراج مجیدی در فوتبال امارات


سرویس خبر شماره: 1855714
05 دسامبر 1401 ساعت 17:56 |
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فرهاد کارت قرمز گرفت، کولبا گل زد

با نزدیک شدن به نیمه اول، ارسال به سمت دروازه با سرنگونی بازیکن الوحده در محوطه جریمه همراه بود. داور مسابقه با تصمیم سختگیرانه ای خطای پنالتی را به سود سود الوحده اعلام کرد. در تصاویر تلویزیونی مشاهده شد که دست مدافع کلبه به صورت بازیکن الوحده برخورد کرد و داور این صحنه را اشتباه تشخیص داد.

جالب اینجاست که مجیدی بعد از اخراج با سرمربی الوحده صحبت کرد و به مانوئل خیمنز توضیح داد که تصمیم داور برای اعلام این اشتباه اشتباه بوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دور برگشت جام بانک اسلامی ابوظبی، اتحاد کلبا میزبان الوحده خواهد بود. شاگردان مجیدی در بازی رفت با نتیجه 2-1 شکست خوردند و به دنبال جبران نتیجه بودند که توانستند در دقایق ابتدایی دروازه میزبان را باز کنند.

پس از آن داور چهارم از داور مسابقه خواست تا با استفاده از ارتباط رادیویی به کنار زمین بیاید. بلافاصله دستش را در جیبش کرد و فرهاد مجیدی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. پس از آن سرمربی کولابا به اعتراض خود ادامه داد و مدعی شد خطایی در محوطه جریمه رخ نداده است.

فرهاد مجیدی که از کنار زمین تصمیم داور را به چالش می کشید به سمت نیمکت تیمش چرخید و با اشتباه ضربه پنالتی متعجب و گیج دستانش را باز کرد. او به داور چهارم کنار زمین اعتراض کرد و احساس کرد اشتباهی در محوطه جریمه رخ نداده است.

در نهایت این پنالتی به سود سود الوحده اعلام شد و ژائو پدرو آن را به تساوی تیمش تبدیل کرد. این دیدار هم اکنون با نتیجه 2-1 به سود سود الوحده ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی