اولین اعلامیه های جدید Ten Hach فرانسوی کلید

خریدار 90 دقیقه ای پنجره نقل و انتقالات زمستانی یونایتد که روز جمعه اولین جلسه تمرینی خود را با هم تیمی های جدیدش انجام داد، گفت: “از حضور در منچستریونایتد خوشحالم. تمام تلاشم را در تمرینات انجام خواهم داد.” بهترین عملکرد را برای یونایتد ارائه دهد. این کاری است که من اینجا هستم تا انجام دهم.”

سابیتزر که نتوانست درخشش دوران خود در لایپزیگ را با بایرن مونیخ تجدید کند، امیدوار است که روزهای خوب گذشته را زیر نظر ارکه تن هاخ دوباره زنده کند. او که تا پایان فصل 2022-23 به صورت قرضی به اولدترافورد رفت، به سبک بازی پیشنهادی تن هاچ علاقه نشان داده است.


سرویس خبر شماره: 1868429
14 فوریه 1401 @ 23:31 |
29.3K |

1نقطه نظر

سابیتزر: بی صبرانه منتظر بازی برای یونایتد هستم

سابیتزر هافبکی است که می تواند در چندین پست مرکزی بازی کند و اریک تن هاخ به نظر می رسد آماده است تا بلافاصله از او در خط هافبک تیمش در کنار کازمیرو استفاده کند، اما این اتریشی علاوه بر بازی در پست هافبک دفاعی، می تواند به عنوان مهاجم یا به عنوان یک مهاجم جلوتر بازی کند. یک وینگر وینگر برای استفاده. انتظار می رود در بازی امشب یونایتد و ناتینگهام فارست در جام اتحادیه شاهد اولین حضور سابیتزر در ترکیب یونایتد باشیم.

1798066



مجله اخبار فوتبال خارجی سابیتزر که امیدوار است برخلاف ناگلزمن بتواند نظر مثبت تن هاچ را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند و با تمجید از سبک بازی سرمربی هلندی، افزود: سبک تمرین و شیوه تن هاچ را دوست دارم. تیم بازی می کند. او واقعا مربی خوبی است و من نمی توانم صبر کنم تا زیر نظر آن مربی بازی کنم و پیراهن منچستریونایتد را بپوشم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه مشخص شد کریستین اریکسن تا چند ماه دیگر نمی تواند منچستریونایتد را همراهی کند، سران این باشگاه انگلیسی تلاش خود را برای جذب جانشینی برای او در مدت زمان کوتاهی که تا آن زمان باقی مانده آغاز کردند. پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی بایرن مونیخ، گزینه نهایی شیاطین سرخ برای پرکردن جای خالی ستاره سوئدی بود.

سابیتزر تمایل خود را برای پیوستن به منچستریونایتد و بازی زیر نظر تن هاخ ابراز کرده است.

اولین اعلامیه های جدید Ten Hach فرانسوی کلید