اولین امید گلزنی پرسپولیس به انتهای لیست رفت/ پیام روشن یحیی به یک بازیکن

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو تساوی بدون گل موفق شد در سومین بازی مقابل آلومینیوم در اراک به اولین پیروزی خود دست یابد. این پیروزی زمانی برای پارسی ها قطعی شد که میلاد سرلک، هافبک ملی پوش این تیم، تنها گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند تا خط حمله مدعی قهرمانی همچنان ناکام بماند.

سرمربی پرسپولیس برای حل مشکل گلزنی این تیم تصمیم گرفت تغییر دیگری در ترکیب پرسپولیس مقابل نفت آبادان ایجاد کند تا این بار با حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی پیروز شوند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 18:30 چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

لوکادیا با وجود اینکه نتوانست مانند عبدی برای پرسپولیس گلزنی کند اما شانس بیشتری برای ادامه حضور در ترکیب اصلی این تیم دارد. گل محمدی که در تمرینات پیش فصل مهدی عبدی را به عنوان ماشین گلزنی تیمش انتخاب کرد، حالا امیدوار است لوکادیا و پاکدل بهترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس را به آخرین گزینه تبدیل کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از دو هفته حضور مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس تصمیم گرفت از یورگن لوکادیا مهاجم خارجی جدید این تیم استفاده کند. لوکادیا به دلیل اضافه وزن در نیمه دوم به سختی می توانست بدود که مجبور به تعویض شد و حامد پاکدل وارد زمین شد تا مهدی عبدی را از ترکیب دور کند.