اولین بار: میزبانی از اردوی پرسپولیس جدی شد!


سرویس خبر شماره: 1973034
25 اکتبر 1402 ساعت 04:00
448

0نقطه نظر

ظرفیت 14 هزار تماشاگر و 1500 ماشین داریم

ورزشگاه شهید کاظمی گنجایش 14 هزار تماشاگر را دارد اما حتی اگر قرار باشد این دیدار با تماشاگر برگزار شود، بعید است این تعداد تماشاگر اجازه سفر به ورزشگاه سرخ ها را داشته باشند.

اولین بار: میزبانی از اردوی پرسپولیس جدی شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صبح دوشنبه سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به همراه نمایندگان باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پس از این و دیدار مهدی و درویش سران باشگاه پرسپولیس تاکید می کنند که این ورزشگاه با تغییراتی می تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد.
به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس موضوع میزبانی در استادیوم شهید کاظمی را جدی گرفته است چرا که اولاً از شر 200 تا 300 میلیون اجاره بهای هر مسابقه در ورزشگاه آزادی خلاص می شود و می تواند درآمدزایی داشته باشد. این ورزشگاه با فروش بلیت

14 هزار تماشاگر با سه خروجی
مهم ترین مشکل میزبانی پرسپولیس در این ورزشگاه حضور تماشاگران است که این میزبانی را به یک مشکل جدی و تقریبا غیرممکن تبدیل می کند. این نکته ای است که سهیل مهدی هم مطرح کرد و اعلام کرد باید منتظر ماند و دید که شواری تمیم و مسئولان پلیس چه تصمیمی خواهند گرفت.

1940848

به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه شهید کاظمی گنجایش 14 هزار تماشاگر را دارد، اما حتی اگر قرار باشد این دیدار با تماشاگر برگزار شود، بعید است این تعداد تماشاگر به ورزشگاه سرخ ها راه پیدا کنند.

1940847

در عین حال سکوهای این ورزشگاه دارای سه خروجی برای تماشاگران است که همگی با خروجی نهایی به بزرگراه آزادگان ختم می شود که تا زمانی که خروجی های جدیدی باز نشود برای تماشاگران می توانند خروج کنند کار را سخت می کند. این مشکل از آنجایی که اطراف ورزشگاه شهید کاظمی خالی است امکان پذیر خواهد بود اما نیاز به برنامه ریزی و توجه به مسائل ترافیکی دارد.

1940845

پارکینگ عمومی با امکان توسعه
موضوع دیگری که ممکن است نگران کننده باشد، پارکینگ عمومی خودروهای تماشاچی است. ورزشگاه شهید کاظمی برخلاف گزارش های قبلی دارای یک پارکینگ عمومی است که گنجایش 1500 خودرو را دارد. اگرچه این ظرفیت در نگاه اول کافی به نظر نمی رسد، اما واقعیت این است که با توجه به فضای باز اطراف این پارکینگ، در صورت اجازه شهرداری و نهادهای مربوطه، می توان این پارکینگ را توسعه داد.
واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس مدتی است که به فکر احداث زمین چمن شماره 2 در کنار ورزشگاه اصلی بوده و در حال کار بر روی آن است، زمین شماره 2 حذف خواهد شد.

اتاق کنفرانس وجود ندارد، اما این مشکلی نیست
در صبح دوشنبه مهدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکلات جزئی در ورزشگاه گزارش شد. از جمله اینکه برخی از ورودی ها باید حصار کشی شود، برخی قسمت ها تغییر یابد، برخی قسمت ها تمیز و رنگ آمیزی شوند و غیره.
یکی دیگر از مشکلات این ورزشگاه نبود سالن کنفرانس مجهز است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند فضاهای زیادی در این ورزشگاه وجود دارد که می توان با تجهیز آنها سالن کنفرانسی مناسب برای صحبت مربیان ایجاد کرد.

1940844

با اجاره به تیم های تهرانی درآمدزایی کنید
در عین حال باشگاه پرسپولیس برنامه جدیدی برای درآمدزایی از این ورزشگاه دارد. در صورتی که مسئولان سازمان لیگ و نهادهای مرتبط مجوز میزبانی این ورزشگاه را در جریان مسابقات لیگ برتر صادر کنند، باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم هایی مانند پیکان، سایپا در ورزشگاه شهید کاظمی برود. هفته این تیم در شهر است. ، طرفداران و … و از این طریق درآمدزایی کنند. با توجه به این موضوع مجوزی که مدیریت درویش و پرسپولیس به طور جدی دنبال آن بوده اند، مسیر دیگری را برای درآمدزایی برای باشگاه باز می کند.

به نفع باشگاه، به ضرر تیم
مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند ورزشگاه شهید کاظمی نسبت به بسیاری از ورزشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها شرایط بهتری دارد و حتی نسبت به برخی از ورزشگاه‌هایی که در حال حاضر میزبان مسابقات لیگ برتر هستند مجهزتر، شیک‌تر و کامل‌تر است، اما بحث تعداد تماشاگران تماشاگران حاضر در این ورزشگاه نیاز به شفاف سازی دارند. میزبانی در این ورزشگاه شاید صرفه جویی چند صد میلیونی برای باشگاه داشته باشد اما برای پرسپولیسی ها سودی نخواهد داشت و گل محمدی و بازیکنانش به حمایت هواداران خود در خانه نیاز دارند. بازی ها.

مجله اخبار فوتبال داخلی