اولین بازی آرن اسلات، مسابقات دوستانه و فینال مسابقات ایالات متحده – لیورپول اف سی در ژوئیه – لیورپول اف سی

ما یک ماه به شروع فصل جدید لیگ برتر نزدیکتر هستیم، اما ابتدا، جولای می بیند که لیورپول پیش فصل خود را آغاز می کند و آرنه اسلات برای اولین بار با تیم خود کار می کند.

در مورد هرگونه فعالیت نقل و انتقالاتی در باشگاه پس از انتقال از قدیمی به جدید، ژوئن آرامی بود.

آرن اسلات اکنون در موقعیت قرار دارد و بازیکنان بین المللی خود را به دقت زیر نظر خواهد داشت زیرا با موج اول بازیکنان کار می کند و آماده رفتن به ایالات متحده می شود.

بازیکنان در زمان‌های مختلف این ماه برمی‌گردند و هر روز پیش‌فصل را برای سرمربی جدید یک روز ارزشمند می‌سازد.

در اینجا تاریخ های کلیدی برای دفتر خاطرات شما در ماه جولای آمده است.

1-5 ژوئیه – پیش فصل شروع می شود

دونشینگن، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئیه 2023: هاروی الیوت از لیورپول پس از یک جلسه تمرین در طول اردوی آماده سازی پیش فصل در آلمان، با دوچرخه به هتل تیم بازگشت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)دونشینگن، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئیه 2023: هاروی الیوت از لیورپول پس از یک جلسه تمرین در طول اردوی آماده سازی پیش فصل در آلمان، با دوچرخه به هتل تیم بازگشت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

موج اول بازیکنان لیورپول در هفته اول جولای به پیش فصل بازخواهد گشت، اینها کسانی هستند که تابستان امسال در تورنمنت های بین المللی حضور نداشتند.

انتظار می رود افرادی مانند محمد صلاح، واتارو اندو، کورتیس جونز، هاروی الیوت، کائویمهین کلهر، جارل کوانسا، کانر بردلی، کوستاس تسیمیکاس، بابی کلارک و فابیو کاروالیو گزارش دهند.

علیرغم تغییر در کادرفنی، انتظار می رود که بازیکنان قبل از حرکت به سمت آنچه که اسلات برنامه ریزی کرده است، با کادر پزشکی تست آمادگی جسمانی انجام دهند.

14 جولای – یورو و کوپا آمریکا به پایان می رسد

2XDNMR7 داروین نونز، بازیکن اروگوئه ای پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش مقابل پاناما در جریان مسابقه فوتبال گروه C کوپا آمریکا در میامی گاردنز، فلوریدا، یکشنبه، 23 ژوئن 2024، جشن می گیرد.2XDNMR7 داروین نونز، بازیکن اروگوئه ای پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش مقابل پاناما در جریان مسابقه فوتبال گروه C کوپا آمریکا در میامی گاردنز، فلوریدا، یکشنبه، 23 ژوئن 2024، جشن می گیرد. (AP Photo/Marta Lavandier)

باشگاه شاهد بود که 14 بازیکن برای شرکت در یکی از مسابقات تابستان امسال فراخوانده شدند و فینال هر دو در این روز برگزار می شود.

اکثر قرمزها در این مرحله در تعطیلات خواهند بود، اما این نشان می‌دهد که چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم بازیکنان از تعطیلات خود با حداکثر سه هفته تعطیلی بازگردند.

برای مثال، اگر قرار بود بازیکنی در فینال یورو یا کوپا آمریکا شرکت کند، ممکن است تا 4 آگوست برنگردد.

23 ژوئیه – پرواز به ایالات متحده

2JA44XE محمد صلاح از لیورپول قبل از پرواز از فرودگاه جان لنون، ​​قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس در روز شنبه، سوار هواپیما می شود.  تاریخ تصویر: جمعه 27 می 2022.2JA44XE محمد صلاح از لیورپول قبل از پرواز از فرودگاه جان لنون، ​​قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس در روز شنبه، سوار هواپیما می شود.  تاریخ تصویر: جمعه 27 می 2022.

این تیم تابستان امسال در اولین دیدار خود از سال 2019 با سه بازی دوستانه در ایالات متحده روبرو خواهد شد – آنها در سه شهر مختلف بازی می کنند.

اندی رابرتسون احتمالاً پس از خروج زودهنگام اسکاتلند از یورو در هواپیما خواهد بود، اما بقیه احتمالاً در آنجا با تیم ملاقات خواهند کرد.

26 ژوئیه – رئال بتیس (پیتسبورگ)

اولین بازی هدایت اسلات، هرچند دوستانه، شاهد دیدار قرمزها با رئال بتیس لالیگا در استادیوم آکریسور در پیتسبورگ بود.

شروع در 27 ژوئیه ساعت 12:30 صبح به وقت BST (26 ژوئیه 19:30 به وقت محلی) است.

لیورپول آخرین بار در سال 2005 در یک مسابقه رقابتی با بتیس دیدار کرد، زمانی که آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند، آنها چهره ای آشنا در صفوف خود در نبیل فکیر دارند.

31 ژوئیه – آرسنال (فیلادلفیا)

لیورپول، انگلستان - شنبه، 23 دسامبر 2023: کاپیتان لیورپول، ویرجیل فن دایک (C) در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 23 دسامبر 2023: کاپیتان لیورپول، ویرجیل فن دایک (C) در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

چند روز بعد، زمان دیدار با آرسنال در لینکلن فایننشال فیلد در فیلادلفیا است.

برای ما در بریتانیا که می‌خواهیم مسابقه را تماشا کنیم، صبح زود دیگری خواهد بود، با شروع در ساعت 12:30 صبح به وقت محلی در 1 اوت (7:30 بعدازظهر به وقت محلی در 31 ژوئیه).

اولین دیدار از دو دیدار لیگ برتر در تابستان امسال، اما در این مرحله، تمرکز بر تناسب اندام و ادامه یادگیری و اجرای خواسته های تاکتیکی اسلات باقی خواهد ماند.

سایر تاریخ های کلیدی – عودت کنندگان، کیت جدید و نقل و انتقالات؟

اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: کاپیتان مجارستان، دومینیک شوبوسلای (L) از اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند، هم تیمی لیورپول، در سوت پایان بازی گروه A یورو 2024 بین اسکاتلند و هانگاری، دلجویی می کند.  مجارستان 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: کاپیتان مجارستان، دومینیک شوبوسلای (L) از اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند، هم تیمی لیورپول، در سوت پایان بازی گروه A یورو 2024 بین اسکاتلند و هانگاری، دلجویی می کند.  مجارستان 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ماه ژوئیه هنوز چیزهای زیادی دارد که باید به آنها توجه کرد، و این می تواند شامل عرضه کیت خارج از خانه 2024/25 باشد – که سیاه و خاکستری تیره و فیروزه ای و سفید برای جزئیات است.

تعداد بازیکنانی که پس از شرکت در تورنمنت های بین المللی به تیم باز می گردند، وجود خواهد داشت، شروعی با تاخیر که زمانی ایده آل نیست که اسلات کمتر از 50 روز فرصت دارد تا تیمش را آماده کند.

و ما باید شاهد برخی نقل و انتقالات باشیم، حداقل در جبهه خروجی، زیرا برای جوانان قرض داده می شود و تصمیماتی در مورد مسیری که باشگاه می خواهد در دوران پس از یورگن کلوپ اتخاذ کند، گرفته می شود.

با این حال، ما به چند بازیکن تیم اصلی نه نمی گوییم! یک ماه بزرگ در پیش است

https://www.thisisanfield.com/2024/07/arne-slots-first-game-pre-season-tour-tournament-finals-liverpool-fc-in-july/ منبع: