اولین بازی رسمی فصل جدید ایران و امارات


کد اطلاعات: 2051983
11 جولای 1403 ساعت 7:30 ق.ظ.
2.6 هزار |

1نقطه نظر

سپاهان و الاهلی شباب در جنگ ستارگان;

شباب الاهلی در اولین بازی رسمی خود در این فصل به مصاف سپاهان می رود.

اولین بازی رسمی فصل جدید ایران و امارات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شباب الاهلی اولین بازی خود در فصل جدید را مقابل سپاهان ایران در دور اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می کند.

شباب الاهلی اردوی پیش فصل خود را در روزهای آینده آغاز می کند تا معاینات پزشکی بازیکنان انجام شود و قبل از سفر به اردوی خارجی در ورزشگاه خانگی خود در دبی تمرین کنند.

الاهلی که دیروز سرمربی جدید خود را معرفی کرد، پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی امارات در این فصل، بازیکنان جدیدی را به ترکیب خود اضافه خواهد کرد. آنها یکی از ثروتمندترین و پربازده ترین تیم های امارات به حساب می آیند که در فصل گذشته موفقیت چندانی کسب نکردند که برای آنها چندان قابل هضم نیست.

با توجه به حضور سعید عزت اللهی در تیم شباب الاهلی، به نظر می رسد جدال با سپاهان که هنوز تکلیف خود را در خصوص سرمربیگری فصل آینده مشخص نکرده است، دیداری داغ و بسیار جذاب باشد.

سپاهانی ها قطعا روند پیشرفت الاهلی، اردوی خارجی و بازیکنان جدیدی که گفته می شود اهل بوتافوگو برزیل هستند را زیر نظر خواهند داشت چرا که این دیدار که اولین بازی فصل جدید فوتبال ایران است، قبل از پلک زدن در آنجا خواهد بود. . .

هم سپاهان و هم الاهلی کار سخت و پیچیده ای برای آماده شدن برای این رقابت ها پیش رو دارند. البته اگر سپاهان بتواند سرمربی پرتغال را حفظ کند تا حدودی این مشکل را حل می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی