اولین برنامه اوباما پس از گلزنی به رئال مادرید چه بود؟


سرویس خبر شماره: 1816391 |
02 فروردين 1401 ساعت 15:48 |
980 |

0نظرات

ماسک مرد عنکبوتی;

در واقع این جشن شادی به تقلید از یکی از محبوب ترین انیمه های دنیا به نام Dragon Ball Z و شخصیت آن به نام Goko ساخته شد و بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت. پس از پایان بازی، خود اوبامیانگ عکسی از جشن خود پس از گلزنی با این شخصیت به اشتراک گذاشت و بار دیگر علاقه خود را به این هنر نشان داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اوبامیانگ پیر آمریکایی، ستاره 32 ساله بارسلونا، در ابتدا پس از گلزنی مقابل رئال مادرید، جشن دیگری را برنامه ریزی کرد.

موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد ساعاتی قبل از شروع بازی ال کلاسیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، اوبامیانگ قدیمی آمریکا از یکی از دوستانش خواسته است که پس از گلزنی، ماسک دائمی بازیکن مرد عنکبوتی را به او بدهد تا اگر دروازه رئال مادرید را باز کرد. . اما از نظر قانونی این امکان برای اوبامیانگ وجود نداشت و دوست این بازیکن به او پیشنهاد ژست اژدهای توپ را داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اوبامیانگ پیر آمریکایی که تخصص خود را نیز با بازکردن درهای رئال مادرید با لباس دورتموند به اثبات رساند، در بارسلونا و اولین الکلسیکوی خود عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد در برنابئو دوبنده به ثبت برساند. “. این مهاجم نیمه اول عثمان دمبله را با ضربه سر به گل تبدیل کرد و در دقیقه 55 با ضربه چیپ تیبو کورتوا را تک به تک کرد اما خوشحالی این بازیکن پس از زدن گل دوم جلب توجه کرد.