اولین تمرین بدون غریبه و نورافکن سپاهان

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان تمرینات سبکی را در باغ فردوس پشت سر گذاشتند.

اولین تمرین بدون غریبه و نورافکن سپاهان


سرویس خبر شماره: 1853851
25 نوامبر 1401 در 04:37 ب.ظ |
3.9 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بعد از بازی هفته یازدهم لیگ برتر که در روز 15 آبان ماه در رفسنجان به مصاف مس می رفت، مسابقات جام جهانی متوقف شد و در شرایطی که برخی تیم ها پس از شروع دو بازی در تلاش برای آماده سازی مجدد هستند. تعطیلات هفته ای، سرانجام امروز بازیکنان تیم فوتبال سپاهان پس از 19 روز تعطیلی، اولین تمرین خود را در مجموعه باغ فردوس پشت سر گذاشتند.
البته این تمرین که به صورت بسیار سبک ابتدا در وزنه و سپس در ایروبیک در زمین چمن برگزار شد غایبان قابل توجهی داشت و باید به بازیکنان خارجی و کادر فنی طلایی پاشان و همچنین ایروبیک اشاره کرد. امید نورفکن که باعث یکی از سکوت ها شد. بیشتر تمرینات سپاهان در مجموعه باغ فردوس انجام می شود.
در این تمرین محمد قربانی که طی روزهای گذشته در اردوی تیم ملی حضور داشت، با وجود اینکه در باغ فردوس حضور داشت، استراحت کرد و برای گرم کردن لباس خود را عوض نکرد.
گفته می شود فردای آن روز مورایس و دستیارانش به تمرینات این تیم می پیوندند و البته باید دید این مربی چه زمانی خواهان بازگشت امید ایلفوکن به تمرینات است که این روزها حال و هوای خوبی ندارد. چند روز پس از حذف شدن از لیست کی روش.



مجله اخبار فوتبال داخلی