اولین جنجال دربی رم: کارت قرمز برای ایبانز!


سرویس خبر شماره: 1896640
Mar 28, 1401 @ 9:29 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

دیدار دو تیم در پایتخت ایتالیا موسوم به دربی رم همواره با تنش ها و جنجال های زیادی در داخل و خارج از زمین همراه بوده است.

ایبانز مدافع برزیلی رم که در دقیقه 8 به دلیل خطای بد روی بازیکن لاتزیو از داور مسابقه کارت زرد گرفت، در دقیقه 32 کارت زرد دوم را دریافت کرد. ایبانز که در میانه زمین به اشتباه توپ را از دست داده بود، برای جبران خطای بازیکن لاتزیو به عمد خطا کرد و داور کارت زرد دوم و کارت قرمز را مقابل چشمان او گرفت. .

1833833

ایبانز، مدافع برزیلی رم در دقیقه 32 دربی پایتخت ایتالیا پس از دریافت کارت قرمز دوم از زمین اخراج شد تا شاگردان مورینیو بیشترین بازی 10 نفره را تماشا کنند.

اولین جنجال دربی رم: کارت قرمز برای ایبانز!

تقابل شب گذشته دو تیم در ورزشگاه المپیکو نیز از این قاعده مستثنی نبود. قبل از شروع بازی هواداران دو تیم در خیابان های اطراف ورزشگاه به شدت با یکدیگر و با پلیس درگیر شدند.

در نیمه اول بازی شاهد درگیری های شدیدی بین بازیکنان دو تیم بودیم. تا جایی که شدت درگیری ها باعث شد تا این دیدار در دقیقه 32 منتفی شود.

1833832
به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لاتزیو و رم در یکی از حساس ترین دیدارهای فوتبال ایتالیا به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این بازی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که رم حدود 15 دقیقه با 10 بازیکن پیگیر بود و هر دو تیم به رختکن رفتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی