اولین حضور سادیو مانه در تمرین بایرن مونیخ (تصویر)

نصیر مزروعی دیگر خرید تابستانی بایرن مونیخ از جمله چهره های جدید تمرین امروز بود. اما مانه و مزروعی تنها بازیکنانی نبودند که پس از مدت ها به تمرینات بازگشتند. جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری، لئون گورتزکا، کینگزلی کومان و آلفونسو دیویس از دیگر بازیکنان تیم ملی بایرن که امروز به تمرین بازگشتند می‌توان اشاره کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان بایرن مونیخ امروز در تمرینی شرکت کردند که برای اولین بار هم تیمی جدید خود سادیو مانه را در کنار خود دیدند.

شاید به همین دلیل بود که وقتی سادیو مانه به مقر باشگاه رسید، تنها چند هوادار بیرون درب ورودی باشگاه ایستاده بودند تا ستاره سنگالی را از نزدیک ببینند. البته مانه با این هواداران کنار آمد تا نشان دهد که آماده است با هواداران آلمانی رابطه خوبی برقرار کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

متاسفانه مانه در اولین جلسه تمرینی خود نتوانست با هواداران بایرن روبرو شود. زیرا به دلیل انجام یکسری تعمیرات در مجموعه تمرینی صابن اشتراسه، هواداران اجازه حضور در کنار زمین تمرین را نداشتند.

ستاره سنگالی لیورپول را ترک کرد و در تابستان امسال به عنوان بزرگترین خرید بایرن مونیخ به بایرن مونیخ رفت. مانه پس از رسمی شدن قرارداد خود با این باشگاه آلمانی، امروز برای اولین بار وارد مجموعه تمرینی بایرن در سابراخستراسه شد و در کنار هم تیمی های جدیدش زیر نظر یولیان ناگلزمن و کادر فنی آن تمرین کرد.


سرویس خبر شماره: 1832609
17 جولای 1401 ساعت 19:30
15.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

تمرین امروز بایرن مونیخ یک جلسه تمرینی ویژه بود چرا که اکثر بازیکنان تیم ملی که قبلا از سوی این باشگاه اجازه سفر برای تعطیلات و سپس گزارش تمرین را داشتند، از امروز تمرینات خود را از سر گرفتند.

تمرینات بایرن مونیخ امروز در حالی برگزار شد که سادیو مانه خرید بزرگ تابستانی این باشگاه برای اولین بار در تمرین بایرن مونیخ شرکت کرد.