اولین خروجی قرمز در تابستان; مدافع پرسپولیس دوباره به تیم سابقش پیوست

با این حال تاجیک های پرسپولیس در این تیم شروع بدی نداشتند. مخصوصا هنانوف که در اولین بازی های پرسپولیس عملکرد خوبی داشت همه را به آینده امیدوار کرد. بعد از مدتی و به خصوص در هفته های اخیر، وحدت نیز سقوط کرد و از تیم اصلی پرسپولیس بیرون انداخت. تا نشان دهد گل محمدی اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد. صفروف برای بازی حساس مقابل سپاهان جایی در لیست پرسپولیس نداشت و در این بازی هم فرصت بازی پیدا نکرد.

شنیده ها حاکی از آن است که صفروف به احتمال زیاد در پایان فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار می گیرد و گل محمدی این بازیکن را برای سال آینده نمی خواهد. همانطور که شنیدیم استقلال تاجیکستان، تیم سابق صفروف خواستار بازگشت این بازیکن است و مذاکراتی را با صفروف انجام داده است. اما با توجه به اینکه این بازیکن تا یک سال آینده با پرسپولیس قرارداد دارد، نمی تواند بدون موافقت باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود، هرچند پرسپولیسی ها با جدایی منوچهر صفروف مشکلی نخواهند داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس برای تقویت این فصل دو بازیکن تاجیکستانی به خدمت گرفته است. منوچهر صفروف و وحدت حنان اف دو بازیکن جوان تاجیکستانی بودند که به پرسپولیس آمدند و با این تیم قرارداد بستند. این دو بازیکن پس از چند ماه تمرین در نهایت موفق شدند در نیم فصل دوم مجوز حضور در پرسپولیس را بگیرند. از همان ابتدای حضور این دو بازیکن، سرمربی پرسپولیس بابت خرید آنها توسط یحیی گل محمدی مورد انتقاد قرار گرفت و برخی از همان ابتدا معتقد بودند که این بازیکنان به درد پرسپولیس نمی خورد.