اولین روز تمرین رونالدو با یونایتد چگونه بود؟

قبل از اینکه اریک تن هاخ تمرینات خود را در روز سه شنبه آغاز کند، کریستیانو رونالدو با تمام بازیکنان برزیلی و پرتغالی زبان و همچنین برخی از خریدهای اخیر باشگاه صحبت کرد و سپس از همه خواست که سکوت کنند و تمرین را از سر بگیرند. همچنین به نظر می رسد کریستیانو رونالدو تا زمانی که قرارداد دارد به تمریناتش با منچستریونایتد ادامه خواهد داد و هیچ شانسی برای گلزنی ستاره 37 ساله پرتغالی وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو روز سه شنبه در بدو ورود به کارینگتون مورد استقبال گرم بازیکنان و کادر فنی باشگاه منچستریونایتد قرار گرفت. فضای خوبی در رختکن حاکم بود و برخلاف شایعات، رابطه سایر بازیکنان با او خراب نشده بود.

شرایط اولین تمرین کریستیانو رونالدو با بازیکنان منچستریونایتد عادی و مساعد بود.


سرویس خبر شماره: 1835557
05 مرداد 1401 ساعت 17:12 |
4.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو پس از چند هفته غیبت از تمرینات منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاچ و عدم تمایل او به حضور در تور آسیایی این باشگاه، سرانجام در تمرینات یونایتد حاضر شد.شیاطین سرخ روز گذشته به تمرین پرداختند. با سایر بازیکنان این تیم . مجله AS در گزارشی مدعی شد که کریستیانو رونالدو قبل از تمرین با هم تیمی هایش لحظات خوبی را سپری می کرد و همه چیز روال عادی پیش می رفت. اگرچه به نظر می رسد کریستیانو رونالدو همچنان قصد جدایی از یونایتد را دارد، اما چاره ای جز بازگشت به تمرینات نداشت و بالاخره صبح دیروز این اتفاق افتاد.