اولین سد دفاعی پرسپولیس با حملات خلاقانه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد سرلک یکی از آن دسته از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی به دلیل تاکید بر بازی از خط دفاعی به سبک بازی اش علاقه زیادی دارد. بازیکنی که توانایی بالایی در بازی سازی و ارسال پاس های کوتاه و دقیق برای هم تیمی هایش دارد و این چیزی است که سرمربی پرسپولیس برای اجرای ایده هایش به آن نیاز دارد.

سرلک در صنعت نساجی بود که مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت و سپس به شهر خودرو پیوست. پس از جدایی گل محمدی از شهر خودرو، سرلک یکی از بازیکنانی بود که سرمربی خواهان تقویت خط میانی پرسپولیس بود و پوشیدن شماره 10 در تیم جدید نشان از اعتماد سرمربی سرخ ها به او، بازیکن لرستانی خود دارد.

سرلک در نیمه اول دیدار شب گذشته به عنوان تنها هافبک دفاعی پرسپولیس به میدان رفت تا اولین سد دفاعی سرخ ها مقابل مهاجمان ملوان باشد. در نیمه دوم اما یحیی گل محمدی اسدبیگی را به جای عمری معرفی کرد تا بار دیگر پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی کند. ورود اسدبیگی باعث شد تا بازیکن شماره 10 پرسپولیس آزادتر شود و حتی اگر مهدی عبدی دقیقی قبل از تعویض دقت بیشتری می کرد، می توانست پاس طلایی سرلک را تبدیل به گل کند.
سرلک در 28 سالگی بلوغ و اعتماد به نفس بالایی در تیم پرسپولیس پیدا کرده و امیدوار است با ادامه این روند بتواند مانند دوره قبل در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد.در لیست امیر قلعه نویی سرمربی سابق او در سپاهان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

میلاد سرلک شب گذشته مقابل ملوان تا سوت پایان بازی در زمین حضور داشت.

اولین سد دفاعی پرسپولیس با حملات خلاقانه


سرویس خبر شماره: 1899599
18 آوریل 1402 در 3:05 ب.ظ
10 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر