اولین شکست السد در دوران پس از ژاوی!

لازم به ذکر است با حذف امیرکاپ تیم فوتبال السد خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند و اولین بازی این تیم 29 فروردین ماه برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بعد از 10 نفره شدن السد در دقیقه 71 و اخراج پدرو میگوئل، فرجانی ساسی هم تیمی هایش را بلند کرد و گل های دوم و سوم خود را در دقیقه 80 به ثمر رساند تا صعود السد را قطعی کند.دحیل در فینال; در 10 دقیقه پایانی شاگردان گارسیا در السد خود را به داخل آتش انداختند اما هدف آنها زدن گل دقیقه 90 بغداد بونجاح بود که نبرد جذاب دو تیم قدرتمند فوتبال قطر با نتیجه 3-2 در السد به پایان رسید. -دحیل.

در آن سوی جدول دوئل جالبی بین السد و الدحیل دو تیم قدرتمند فوتبال قطر برگزار شد که الدحیل در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و راهی فینال شد.

فرجانی ساسی اولین گل بازی را به سود الدحیل زد اما آندره ایوو اولین گل السد را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود اما قبل از پایان نیمه اول مایکل اولونگا با گل خود الدحیلیه را ساخت. ترک کردن. به رختکن رفت تا نیمه اول را برد. .

باخت السدی در آخرین باخت مقابل النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته در 9 می رخ داد و حالا قطری ها اولین شکست خود را پس از جدایی ژاوی و حضور ژاوی گارکاآ تجربه می کنند.


سرویس خبر شماره: 1815390 |
24 مارس 1400 ساعت 10:03 |
855 امتیاز خبر|

0نظرات

10 ماه شکست ناپذیری به پایان رسیده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای شب گذشته جام حذفی قطر (امیرکاپ) با برگزاری دو دیدار فینالیست های خود را برای فصل 2021-2022 شناخت؛ در یکی از نیمه نهایی ها، الغرافه با نتیجه 4-1 الوکره را شکست داد و در حالی که شاگردان آندره آ استراماچونی با سرمربی ایتالیایی خود آماده کسب یک جام بودند، به فینال راه یافت.

شاگردان ژاوی گارسیا شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال قطر مقابل الدحیل شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند.