اولین شکست پورتو مقابل طارمی

ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل براگا، شوت به سمت دروازه، دو ضربه دور، شوت دفعی، 42 لمس توپ، 21 پاس با دقت 84 درصد، پاس کلیدی، ارسال دقیق، پاس بلند صحیح. ، دو پیروزی در دوئل های زمینی، چهار پیروزی در نبردهای هوایی، یک خطا و یک دریبل موفق.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که همچنان مهدی طارمی را در ترکیب و خط حمله دارد، به مصاف این تیم می رود. از ساعت 21:30 دوشنبه شب در استادیوم شهرداری در براگا براگا در رده چهارم قرار گرفت.

پورتو با نتیجه 1-0 مغلوب براگا شد تا 82 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر پرتغال باقی بماند، اما به طارمی اجازه نداد تا 6 امتیازی از اسپورتینگ لیسبون، دوم شود.

مهاجم ایرانی پورتو در شب شکست تیمش مقابل براگا 90 دقیقه در زمین ماند.


سرویس خبر شماره: 1821435 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 23:46 |
142 |

0نظرات

مهدی طارمی که در دو هفته پایانی لیگ برتر پرتغال 4 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، مقابل خطرناک براگا عملکرد خوبی داشت و خطرناک به نظر می رسید اما در نهایت نتوانست به روندی که در پیش گرفته بود ادامه دهد.

شاگردان طارمی که از ابتدای فصل تا هفته سی ام لیگ برتر پرتغال عملکرد خوبی داشتند و شکستی را متحمل نشدند، پس از 26 برد و 4 تساوی نتوانستند مقابل براگا امتیاز بگیرند و بازنده زمین را ترک کردند.