اولین صحبت های نویدکیا پس از تمدید با مس رفسنجان


کد اطلاعات: 2052359
12 جولای 1403 در 9:33 ب.ظ.
5.8K |

4نقطه نظر

من پول نمی خواستم، ادامه گذشته جذاب است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از تصمیم نهایی خود برای ادامه همکاری با این باشگاه خبر داد.

اولین صحبت های نویدکیا پس از تمدید با مس رفسنجان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محرم نویدکیا پس از جلسات متعدد و مذاکره با مسئولان مس رفسنجان تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفت. نویدکیا پس از قطعیت حضورش در مس در این باره و وضعیت این تیم در فصل جدید صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* من به قراردادم با مس پایبند هستم
در فاصله چند روز تا پایان فصل، فکر می کنم همه ما به یک استراحت کوچک نیاز داشتیم و اکنون زمان آن رسیده که کار خود را برای یک ماجراجویی جدید شروع کنیم. در فصل نقل و انتقالات طبیعی است که برای هر مربی یا بازیکنی پیشنهادهایی وجود داشته باشد اما ترجیح من این است که کارهای ناتمام خود را در مس به پایان برسانیم و به احترام هواداران، مردم عزیز رفسنجان، بازیکنان خوب، مدیرعامل و اعضای تیم باشگاهی که فصلی را سپری می کند ما دوران سختی را با هم گذرانده ایم، من به قراردادم احترام می گذارم و فصل جدید را با قدرت شروع می کنیم.

*ادامه این راه برایم خوشایند است
باید بگویم با همه سختی ها فضای بسیار خوبی بین همه ما برقرار بود و با همدلی برای اولین بار با هم به فینال جام خولا رسیدیم. ادامه این مسیر می تواند برای همه ما بسیار جذاب و لذت بخش باشد به شرطی که برای فصل جدید به خوبی آماده شویم.

2044068

*از مدیرعامل شرکت مس و نماینده مردم تشکر می کنم
از جناب آقای مدرس خبانی مدیرعامل محترم شرکت مس و جناب آقای انارکی نماینده محترم رفسنجان که در جلسه مشترک با مدیرعامل باشگاه توجه و حمایت خود را از تیم نشان دادند تشکر می کنم.

*پول نمی خواستم
درخواست من در این جلسه اصلا در مورد مبلغ قرارداد و مواردی از این دست نبود. ما فقط از شرکت خواستیم که در این فصل همه چیز را به صورت منظم و حرفه ای دنبال کند و بتوانیم به موقع و طبق برنامه به تعهدات خود عمل کنیم و همچنین بدهی های فصل های گذشته را پرداخت کنیم تا شاهد برخی مشکلات شرکت نباشیم. گذشته و آرامش لازم در این فصل حاکم است. بحث های خوبی روی این موضوعات صورت گرفت. مس رفسنجان با حمایت شرکت باید به ساختاری باثبات و حرفه ای و آرامش نسبی دست یابد تا در این مسیر موفق شود و با حمایت هواداران خود به دستاوردهای بزرگی دست یابد.

* ساختار اصلی را حفظ کنید و تیم را تقویت کنید
بر اساس مذاکراتی که با آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه داشتیم و لیستی که به ایشان ارائه دادم، فعالیت های نقل و انتقالاتی ما با هماهنگی کامل آغاز خواهد شد و سعی می کنیم در فصل جدید حضوری قدرتمند در حفظ اصل داشته باشیم. ساختار و تقویت تیم در پنجره تابستانی.

مجله اخبار فوتبال داخلی