اولین واکنش حمیدی فر به اتفاقات جنجالی


سرویس خبر شماره: 2020212
20 مه 1403 در 6:13 ب.ظ.
59000 امتیاز خبر|

105نقطه نظر

من و مهرداد رضایی با هم دوست هستیم

هافبک استقلال با عذرخواهی از مهرداد رضایی مدعی شد که با این بازیکن دوست و رفیق بوده است.

اولین واکنش حمیدی فر به اتفاقات جنجالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان دیدار حساس استقلال و ذوب آهن که با پیروزی دراماتیک آبی ها به پایان رسید، اتفاقات جنجالی رخ داد که با واکنش های زیادی همراه بود. جایی که امید حامدی فر به سمت مهرداد رضایی رفت و پس از دیدار با این بازیکن زمین خورد.

تصمیم حمیدی فر به دلیل انتشار تصویری از بازی رفت دو تیم بود. جایی که مهرداد رضایی چند جمله خطاب به بازیکن استقلال گفت که باعث دلخوری حمیدی فر از بازیکن ذوب آهن شد و به دنبال جبران خسارت او بود.

پس از دیدار دو تیم، این اتفاقات و شرایط باعث شد تا این دو بازیکن به کمیسیون انضباطی احضار شوند تا حمیدی فر و رضایی توضیحات خود را در اختیار مسئولان کمیسیون انضباطی قرار دهند و حکم این پرونده صادر شود. به زودی . روزها.

2020033

اما حالا حمیدی فر در گفتگوی کوتاهی که داشت ضمن عذرخواهی از مهرداد رضایی مدعی شد که با این بازیکن دوست بوده است. حمیدی فر او ابتدا در مورد بازی با ذوب آهن می گوید: اول از همه این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم. یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای فصل ما بود و خدا را شکر پیروز شدیم. از هوادارانی که تا آخرین ثانیه از تیم حمایت کردند تشکر می کنم. مطمئنیم در دیدارهای باقی مانده کاملا از استقلال حمایت خواهند کرد.

وی در جلسه امروز در خصوص اتفاقات بعد از بازی توضیح داد: همیشه سعی کردم دور باشم. بعد از بازی داشتیم خوش می گذشتیم و اتفاقی افتاد که باعث واکنش من شد. امروز در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدم و حرفم را زدم. مایلم از مسئولان این کمیته تشکر کنم.

2020032

حمیدی فر در پایان می گوید: من و مهرداد رضایی با هم دوست هستیم و اتفاقی که بین ما افتاد طبیعی و فوتبالی بود. من هم از مهرداد عزیز و خانواده اش عذرخواهی می کنم. از اهالی فوتبال هم چون دوست ندارم دور باشم.

مجله اخبار فوتبال داخلی