اولین واکنش درویش به صحبت های جدید علیرضا بیرانوند + فیلم



اظهارنظر علیرضا بیرانوند درباره علت فسخ قرارداد و غیرقانونی بودن این کار، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس را به واکنش واداشت و او درباره این ماجرا در گروه خبرنگاران صحبت کرد.

درویش در این خصوص گفت: در مورد برکناری بیرانوند قانون همه چیز را مشخص کرده است. نکته غیر قابل درک در قرارداد او وجود ندارد. ما قرارداد را طبق مفاد این قرارداد منعقد کرده ایم و پیشرفت آن را از مجاری قانون پیگیری می کنیم. جمع شدن و برافروختن فضای هواداران و هواداران پرشور خوب نیست. مردم به اندازه کافی مشکل دارند. باشگاه در حال عبور از مجاری قانونی است و هیچ نقطه یا نقطه سیاهی در قرارداد یا سوارکار وجود نداشت که به او اجازه جدایی بدهد. قطعا طی روزهای آینده وضعیت یا حکم انضباطی از سوی مراجع مربوطه اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این اتفاقات و نارضایتی هواداران بازگشتی برای بیرانوند وجود ندارد، گفت: نمی خواهیم عجولانه یا تحت تاثیر تصمیم گیری کنیم. اول وجود، بعد سجده. ابتدا باید ثابت کنیم که باشگاه پرسپولیس همه کارها را طبق قرارداد انجام داده است. من اصلاحیه قرارداد را نوشتم، آیا از آنچه نوشتیم سرپیچی کردیم؟ آیا ما به مقررات احترام نمی گذاریم؟ اگر یادداشتی اضافه کردم و به آن تعهد پایبند نبودم، از من می پرسیدند که چرا تعهد دادی و به آن عمل نکردی؟ گاهی برای حل مشکل، مشکل را پاک می کنیم.

درویش درباره تمدید قرارداد بیرانوند توضیح داد: مدیران باشگاه تصمیم گرفتند بند را به تمدید اضافه کنند و اگر این کار را نکردند باید زیر سوال می رفت. زمانی که تحت فشار مالی بودیم و شرمنده بقیه بازیکنان بودیم همین تمدید را پرداخت کردیم و بقیه از طریق مجاری ذی صلاح تصمیم گیری می شود.

بیشتر بخوانید: عکس ساعت ویژه و 225000000 تومان از مدیرعامل پرسپولیس



سرویس داخلی اخبار فوتبال