اولین واکنش ساپینتو به شایعه فحاشی در دربی/ چرا فقط 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کردی؟/ با پیام حیدری پرتغالی صحبت نکردم!

وی افزود: همچنین معتقدم در این دیدار یک پنالتی برای استقلال نادیده گرفته شد و خطایی که منجر به گل شد اصلا خطا نبود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پایان بازی درباره شایعات صحبت هایش با تیم داوری به رسانه های رسمی این باشگاه توضیح داد: این حرف ها من را ناراحت می کند. صحبت هایی که با تیم داوری داشتم کاملاً به یاد دارم. خطاب به تیم داوری گفتم: چرا اکثر تصمیمات شما به نفع تیم ما نبود و خطاهای واضحی به نفع تیم ما مرتکب نشدید؟ چرا فقط 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کردی در حالی که بازی وقت اضافه بیشتری داشت و در همان وقت اضافه دقایقی بازی متوقف شد که حساب نکردی. ما لیاقت این را نداشتیم و تو کارت را خیلی بد کردی.»

در نهایت ساپینتو گفت: من همیشه به همه داوران احترام می گذارم و با آنها رابطه خوبی دارم. همچنین با پیام و برادرش بیژن حیدری.

سرمربی استقلال اضافه کرد: تمام صحبت هایی که با داور داشتم همان چیزی بود که توضیح دادم و نکته قابل توجه این است که تمام صحبت های من با پیام حیدری و دستیارانش به زبان انگلیسی بود نه پرتغالی و می توانید از او بپرسید که آیا تا به حال بوده اید. به او بی احترامی کرد . من انجام دادم ؟ قطعا نه.

همان طور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، پیام حیدری داور خوبی است اما در این دیدار به اندازه کافی خوب نبود و اشتباهاتش در نتیجه تاثیرگذار بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال