اولین واکنش عبدالکریم به شایعه جدایی از پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2051384
7 جولای 1403 ساعت 15:08 |
30.2K امتیاز خبر|

21نقطه نظر

من یک حرفه ای هستم و قرارداد دارم.

مدافع قطری سرشناس پرسپولیس که روز گذشته خبر جدایی اش اعلام شد درباره قراردادش با این باشگاه صحبت کرد.

اولین واکنش عبدالکریم به شایعه جدایی از پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته ماجرای جدایی عبدالکریم حسن، مدافع قطری پرسپولیس از این باشگاه تیتر یک اکثر رسانه های ملی شد. رسانه های قطری روز گذشته از امضای قرارداد رسمی حسن با باشگاه الوکرا این کشور خبر دادند.

اگرچه این خبر اولین بار توسط رسانه معتبر الکاس منتشر شد، اما سایر رسانه های قطری نیز به طور گسترده آن را منتشر کردند. اما رسانه ای مانند الرایه این انتقال را قطعی ندانست و از نزدیک بودن عبدالکریم حسن به الوکره خبر داد. این در حالی است که اکثریت رسانه های قطری از قطعیت جدایی خود از پرسپولیس و پیوستن به الوکره خبر داده بودند.

این در حالی است که حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه با تکذیب این فرضیه از قرارداد این مدافع 30 ساله برای یک فصل دیگر با پرسپولیس خبر داد. همزمان در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس حاضر است به عبدالکریم برای پیوستن به هر تیمی که بخواهد در ازای 800 هزار یورو رضایت دهد، رضایت دهد.

1996032

با تمام این اوصاف این مدافع قطری در مصاحبه کوتاهی که با بزرگترین سایت فوتبالی داشت رسما اعلام کرد که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.

حسن در پاسخ به این سوال که روز گذشته اخبار متفاوتی در خصوص انتقال او به تیم الوکره منتشر شد و برخی رسانه های قطری آن را قطعی دانستند. من یک بازیکن حرفه ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم، این روزها همه جا شایعات زیادی به گوش می رسد.

با این شرایط می توان نتیجه گرفت که جدایی عبدالکریم حسن و حضورش در الوکره هنوز صورت نگرفته است و این انتقال زمانی رسمی می شود که باشگاه پرسپولیس پس از دریافت مبلغ مورد نظر، نامه ای را صادر کند. رضایت حسن به درخواست او. تیم در غیر این صورت این مدافع مستحکم قطری فصل آینده در پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی