اولین واکنش علیرضا فغانی به فساد در فوتبال ایران و دستگیری خداداد افشاریان



ماجرای فساد در فوتبال ایران و دستگیری خداداد افشاریان در ماه های اخیر جنجال زیادی به پا کرده است. علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که هم اکنون در لیگ استرالیا بازی می کند در گفتگو با ویژه برنامه یورو 2024 آپارات اسپورت به این سوال واکنش نشان داد.

وی در خصوص دستگیری خداداد افشاریان گفت: گاهی دشمنی به خیر می انجامد. او و کمیسیونش که برخی از اعضای آن کمک داور و مثلاً دوستان من بودند، نام من را از لیست بین المللی حذف کردند. یه چیز بدی که خیلی ناراحتم کرد این بود که اسم منو از لیست بین المللی حذف کردی، قبول کردی تا 2 هفته چیزی نگی تا آب از آسیاب بیفته. خدا را شکر آنها من را خراش دادند چون از قولم که فقط برای ایران در فضای بین المللی سوت بزنم خجالت نمی کشیدم و من را خراش دادند و در استرالیا به کارم ادامه می دهم.

فغانی افزود: خوشحالم که این جلسات برگزار می شود و امیدوارم جلسه درستی برگزار شود و نه مثل بعضی جاها که می گویند فلان زمان دیده نمی شوی و بعد به جای دیگری بیایی.

وی در نهایت گفت: در استرالیا تصمیم خواهند گرفت و فردا صبح در محل خواهد بود و هیچکس اعتراضی نخواهد کرد. نمی دانم اینجا چه فکری می شود اما هر بار که از افشاریان درباره من می پرسند می گوید باید به زندگی اش ادامه دهد و خوشحال باشد، حالا می گویم امیدوارم افشاریان هر کجا که هست از زندگی اش لذت ببرد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش تاج به انتقاد قلنوی و اظهار نظر طارمی; برای ما در دسترس نیست!



سرویس داخلی اخبار فوتبال