اولین واکنش وزارت ورزش به حواشی ایران و لبنان

مشاور وزیر ورزش و جوانان در توییتی به اتفاقات بازی ایران و لبنان واکنش نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1817378 |
10 فروردين 1401 ساعت 21:01 |
1,933 امتیاز خبر|

0نظرات

سیاست ما حمایت از ورود زنان به ورزشگاه است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از صبح امروز زمزمه هایی مبنی بر ورود تماشاگران به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در بازی ایران و لبنان شنیده می شود و البته عکس هایی که در بین هواداران فوتبال بانوان منتشر شده است. .
بسیاری از مسئولان کشور در این زمینه واکنش نشان داده اند، اما وزارت ورزش نسبت به اتفاقات روز گذشته واکنشی نشان نداد تا اینکه محسن معتمدکیا، مشاور وزیر ورزش در این خصوص توییت کرد.
مشاور وزیر ورزش نوشت: 24 ساعت بعد از اتفاقات بازی مشهد انتقادات مختلف همچنان بالا می گیرد. از یک طرف خیرخواهان و هوادارانی هستند که همیشه حامی مودب این ورزش بوده اند و از سوی دیگر عده ای معدود هستند که به عنوان عامل وضعیت کنونی فوتبال به جای عذرخواهی و پاسخگویی به همان بزرگواران ادعا می کنند که “قربانی” هستند. آنها مجبور نیستند به فیفا و AFC بروند. فدراسیون به عنوان متولی فوتبال کشور از مدت ها پیش خواستار برگزاری این مسابقه در مشهد بود و با وجود تجربه اندک در برگزاری مسابقات ملی فوتبال خارج از تهران، با پیگیری فدراسیون به مشهد مقدس منتقل شد.
وی ادامه داد: در این بین نحوه بلیت فروشی، مشکلات عدیده در سیستم اعلامی فدراسیون، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، حضور فراتر از ظرفیت اعلام شده در ورزشگاه و… مشکلات زیادی را برای هواداران ایجاد کرده است. “
معتمدکیا سیاست وزارت ورزش در خصوص این حواشی را اینگونه بیان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورود تماشاگران زن به ورزشگاه ها است. این سیاست در بازی قبلی تیم ملی اجرا شد و می تواند با رفع نواقص به الگویی برای سایر بازی ها تبدیل شود.»
مشاور وزیر ورزش افزود: فدراسیون فوتبال موظف است اتفاقات بازی دیروز را بررسی کند و از کسانی که به دلیل ضعف فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقه متحمل خسارت مادی و معنوی شده اند دلجویی کند. خدمت مردم عزیز و اصحاب رسانه به زودی تقدیم خواهد شد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی