اولین واکنش پرسپولیس به تهدید بزرگ نساجی

محمدی در مورد ناراحتی مدیرعامل نساجی و احتمال غیبت نساجی در بازی گفت: نظر ایشان است و من به آن احترام می گذارم، اما اینها تدابیری است که خودشان فکر کرده اند، ما اینجا مهمان هستیم و مسائل اسکان به ما ربطی ندارد. “

محمدی در خصوص جو ورزشگاه و ازدحام جمعیت قائم شهر گفت: عالی، همه چیز خوب است، طبیعتا این بازی بسیار حساس است و امیدوارم پسران جام قهرمانی را در اینجا کسب کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد محمدی مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس ساعاتی پیش از بازی با نساجی در ورزشگاه ملی قائم شهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ابتدا باید از دوستان استان مازندران تشکر کنم. برای زحمت کشیدن و اقدامات خوبی انجام شده است.فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد و طبیعتا پرسپولیسی ها در همه جای ایران زیاد هستند و نیاز به فضا دارند.امیدوارم امروز جشن قهرمانی را با این تیم برگزار کنیم مردم قائم شهر را گرم کنید و یک بازی جذاب ببینید.”

وی درباره هماهنگی پیش از بازی که باعث حضور بازیکنان پرسپولیس در جایگاه نساجی شد، توضیح داد: سرمربی تیم آقای پیروانی قبل از بازی در جلسه هماهنگی حضور خواهند داشت و طبیعتاً در هر مسابقه ای امکان برخی نقل و انتقالات وجود دارد. با توجه به محدودیت‌هایی که در ورزشگاه وطنی وجود داشت، طبیعی بود.»

محمد محمدی به اعتراض مدیرعامل نساجی به حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه قائم شهر وطنی واکنش نشان داده است.

اولین واکنش پرسپولیس به تهدید بزرگ نساجی


سرویس خبر شماره: 1938242
28 مه 1402 در 03:59 ب.ظ
11.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

محمدی: در وطنی همه چیز خوب است

وی درباره شرایط پرسپولیس برای بازی امروز گفت: همه چیز خوب است، تیم قرار بود ساعت 3 بامداد از هتل خارج شود، امیدوارم بچه ها بدون مشکل بیایند و بازی خوبی انجام دهند، این آخرین بازی لیگ است؛ خدایا. مایلم، پایان خوبی خواهد داشت و هواداران ما را خوشحال می کند.”