اولین پوکر مطهری به عنوان مربی (تصویر)



سرویس خبر شماره: 1846047
9 اکتبر 1401 @ 23:09 |
13.1 هزار |

15نقطه نظر

نساجی مازندران امشب در ورزشگاه وطنی موفق شد با چهار گل از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد و موقتاً به رده پنجم صعود کند.

اولین پوکر مطهری به عنوان مربی (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری پس از جدایی از کادر فنی پرسپولیس و در اولین تجربه سرمربیگری خود، با وسواس، نساجی مازندران را به عنوان مقصد اول خود انتخاب کرد. نساجی در شش هفته ابتدایی به جز دیدار مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی عملکرد قابل قبولی داشت.
تاکید بر مالکیت توپ و بازی رو به جلو در بازی‌های گذشته نساجی شاید از نظر امتیازی و نتیجه‌ای چندان نشان‌دهنده نبود، اما تاثیر آن هم در عملکرد شاگردان مطهری در زمین و هم در آمار این تیم آرام آرام پایین آمد. . در تصویر. انجام داد. این سبک بازی در 6 بازی قبلی نساجی را در رتبه چهارم تیم های لیگ برتری از نظر تعداد پاس گل و میزان تبدیل شوت به گل قرار داده است. شاید اگر اشتباهات داوری در دیدارهای قبلی رخ نمی داد، رتبه نساجی از این هم بهتر می شد.

وی در بازی امروز در ورزشگاه نساجی موفق شد در کمتر از دو دقیقه و از روی یک ضربه کرنر دروازه حریف را باز کند. پس از آن شاگردان مطهری با عقب نشینی و تماشای ضد حملات سعی در بسته نگه داشتن دروازه و حفظ نتیجه داشتند. شمالی ها توانستند برنامه های مطهری را به خوبی در زمین اجرا کنند و با کمک فضایی پشت مدافعان حریف و ضدحملات سریع، علاوه بر کلین شیت، سه بار دیگر دروازه شاگردان مهاجری را باز کردند.
تفاوت بازی امروز با شش بازی قبلی ببرها حفظ اتحاد و هماهنگی زیاد بازیکنان این تیم بود. مطهری در کنفرانس پس از بازی نیز به این ‘تیم’ اشاره کرد و آنها را عامل اصلی موفقیت امروز دانست. حالا با این نتیجه و با توجه به سبک بازی مطهری به نظر می رسد آرام آرام در حال جا افتادن است.

حمید مطهری امروز موفق شد چهار گل اول دوران مربیگری خود را به ثمر برساند. باید دید در بازی آخر هفته مقابل ذوب آهن هم این روند ادامه پیدا می کند یا خیر.

بابک شیر آقایی
عکس ها: معین نادری



مجله اخبار فوتبال داخلی