اولین پیشنهاد حذف شد: پاسخ منفی زیدان به آمریکا



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1863541
18 ژانویه 1401 @ 10:59 ق.ظ |
4.9 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی پیشنهاد هدایت تیم ملی آمریکا را رد کرد.

اولین پیشنهاد حذف شد: پاسخ منفی زیدان به آمریکا

اکنون روزنامه فرانسوی Equip گزارش داده است که فدراسیون فوتبال آمریکا به زیدان پیشنهاد داده است تا او را به عنوان جانشین گرگ برهالتر انتخاب کند. این یک پیشنهاد جذاب با دستمزد بالا و چشم انداز نیمکت نشینی به عنوان یکی از میزبانان جام جهانی 2026 بود.
اما حتی این پیشنهاد وسوسه انگیز از نظر ورزشی و شخصی هم نتوانست زیدان را قانع کند و او فدراسیون فوتبال فرانسه را رد کرد تا اینقدر زود از بازگشت او به دنیای فوتبال خبری نباشد.
تیم ملی آمریکا اخیرا برای همکاری بیشتر با برهالتر با مشکلاتی مواجه شده است که می تواند تمدید قرارداد با او را منتفی کند و مدیریت این تیم در حال حاضر بر عهده آنتونی هادسون، دستیار مربی این تیم در جهان است. جام.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زیدان پس از پایان همکاری خود با رئال مادرید همچنان از دنیای فوتبال دور است اما حالا آرام آرام برای هدایت دوباره یک تیم آماده می شود.
پیش از این خیلی ها فکر می کردند او قرار است سرمربی بعدی تیم فرانسه شود، اما دیروز دیدیه دشان قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال فرانسه تا سال 2026 تمدید کرد تا شانس زیدان برای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش از بین برود. .
یوونتوس به عنوان یکی از گزینه های سرمربی سابق رئال مادرید در نظر گرفته می شد، اما مکس آلگری شب گذشته هشتمین برد متوالی و کلین شیت تیمش را جشن گرفت تا گزینه های او محدودتر باشد.

1783150