اولین چک فکری نساجی پاس شد

محمود فکری در زمان سرمربیگری خوشه طلایی در میانه راه به نساجی پیوست و در 10 بازی اخیر با این تیم علیرغم بازی با تمامی تیم های متخاصم شکست نخورد و نساجی را از انتهای جدول به میانه جدول نهم برد. محل. با این عملکرد خوب او مورد توجه استقلالی ها قرار گرفت اما از آنجایی که باشگاه نساجی یک فصل دیگر با این مربی قرارداد داشت به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردند و در نهایت تصمیم بر پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به این مربی شد. حساب باشگاه مازنی که اکنون 500 میلیون تومان از این پول به حساب باشگاه مازنی واریز شد. مابقی این مبلغ در آینده توسط محمود فخری به باشگاه نساجی پرداخت خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمود فکری به دلیل جدایی از نساجی و حضورش در استقلال پیش از پایان قرارداد، مجبور شد 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به باشگاه مازنی بپردازد.

اولین چک فکری نساجی پاس شد


سرویس خبر شماره: 1856874
11 دسامبر 1401 در 12:50 ب.ظ
14.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین مذاکرات محمود فخری و باشگاه نساجی، طرفین با پرداخت اقساطی این پول موافقت کردند و اولین چک محمود فخری به باشگاه نساجی داده شد که مبلغ 500 میلیون تومان بود. سرمربی تیم سایپا باید یک میلیارد و 800 میلیون تومان دیگر به حساب باشگاه مازنی واریز کند.