اولین کاندیدای سقوط مشخص شد/ بودجه 65 میلیاردی تیم لیگ برتری!



به گزارش خبروشی، استان یزد امسال پس از مدت ها نماینده ای در سطح اول فوتبال خواهد داشت. چادرملو اردکان به عنوان دومین سهمیه لیگ آزادگان فصل گذشته جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد اما در انتظار تصویب بودجه هنوز اقدامی برای بستن این تیم انجام نداده است.

با کسب اطلاعات خبرنگار خبروشی از مدیران شرکت چادرملو به عنوان مدیر این باشگاه، مسئولان این تیم درخواست کردند بودجه تیم فوتبال برای فصل 1403-04 300 میلیارد تومان باشد که 220 میلیارد آن صرف عقد قرارداد می شود. بازیکنان و کادر فنی و مابقی صرف هزینه های جاری تیم می شود. وضعیتی که آشکارا با مخالفت مدیران کارخانه مواجه است و این ارقام را غیر منطقی می دانند.

جالب است بدانید پیشنهاد کارخانه به مدیریت باشگاه نسبت به بودجه فصل قبل 30 درصد افزایش یافته است. یعنی چادرملو که سال گذشته با 50 میلیارد تومان از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، امسال با 65 میلیارد تومان بسته می شود که اگر این اتفاق بیفتد قطعا کمترین بودجه ممکن در بین 16 تیم حاضر خواهد بود. قهرمانی لیگ برتر متعلق به یزدی ها

تورم بی‌سابقه قیمت بازیکنان فوتبال، تیم‌داری را برای بخش خصوصی سخت کرده است. با توجه به اینکه سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری 325 میلیارد است که امسال در قانون سازمان لیگ تصویب شده است، بهتر است مدیران فعلی چادرملو کمی از مطالبات خود کوتاه بیایند، اما اگر بخواهیم کل تیم بسته شود. با افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته احتمالا چادرملو با سعید اخباری اولین گزینه سقوط به دسته پایین خواهد بود چرا که با این اعداد شاید نتوان حتی یک تیم یازده نفره در سطح لیگ برتر جمع کرد. و هزینه های دیگر!



سرویس داخلی اخبار فوتبال