اولین گل عیسی برای آرسنال؛ فقط بعد از 90 ثانیه

گابریل ژسوس، ملی پوش برزیلی و بازیکن جدید آرسنال، طی روزهای اخیر با قراردادی 55 میلیون یورویی از منچسترسیتی به شمال لندن پیوست تا یکی از مهم ترین خریدهای تابستانی آرسنال باشد.

ژسوس در نیمه اول نیمکت نشین شد و با شروع نیمه دوم وارد زمین شد. او اولین گل خود را برای آرسنال تنها 90 ثانیه پس از ورود به بازی به ثمر رساند و در نیمه دوم بازی را 2-1 کرد. ژسوس در دقیقه 75 یک گل دیگر برای آرسنال به ثمر رساند. توپچی ها در نهایت با نتیجه 5-3 پیروز شدند.

ژسوس پس از پیوستن به آرسنال گفت که هدفش کسب جام های زیادی با آرسنال است. او می دانست که برای رسیدن به موفقیت مورد نظر در این باشگاه باید هر چه زودتر در دل هواداران باز شود. اتفاقی که خیلی زود برای عیسی افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گابریل ژسوس ستاره برزیلی که به تازگی از منچسترسیتی به آرسنال پیوسته تنها 90 ثانیه زمان نیاز داشت تا به یکی از ستاره های مورد علاقه هواداران این تیم تبدیل شود. وی امروز در دیدار دوستانه شاگردان آرتتا مقابل تیم آلمان در نورنبرگ پس از بلند شدن از روی نیمکت و اعزام به میدان موفق شد در کمتر از 2 دقیقه دروازه حریف را باز کند.

آرسنال امروز در اولین بازی رسمی تدارکاتی تدارکاتی به آلمان سفر کرد و از نورنبرگ میهمان این باشگاه بود. این دیدار در ورزشگاه مکس مورلوک نورنبرگ برگزار شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره جدید آرسنال، گابریل ژسوس، تنها 90 ثانیه پس از ورود به زمین به عنوان یار تعویضی برای توپچی ها در بازی دوستانه امروز مقابل نورنبرگ، گلزنی کرد.


سرویس خبر شماره: 1832639
17 جولای 1401 @ 22:32 |
5.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر