اونانا: ما نمی ترسیم، اما عروج هنوز تمام نشده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته اینتر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 2 بر صفر مقابل این تیم پیروز شد.

نیکولو بارلا با ضربه سر و روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی دو گل برای اینتر در زمین حریف به ثمر رساندند تا این تیم با حمایت خوبی منتظر بازی برگشت در سن سیرو باشد.


سرویس خبر شماره: 1920527
23 آوریل 1402 ساعت 09:38
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آندره اونانا دروازه بان اینتر می گوید پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل بنفیکا به معنای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیست.

اونانا: ما نمی ترسیم، اما عروج هنوز تمام نشده است

اونانا یکی از بازیکنان خوب تیمش در این بازی بود و توانست با سیوهای درخشان دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی برگشت شانس بسیار بهتری نسبت به حریف داشته باشند.

این بازیکن در گفتگو با مدیاست گفت: همیشه می گویم ترسی به دلت راه نده. از کار تیم خوشحالم. مقابل حریف درخشانی جنگیدیم. این اشتباه را نکنید که فکر کنید همه چیز تمام شده و به نیمه نهایی رسیده ایم. حالا باید روی بازی مقابل مونزا در لیگ تمرکز کنیم. همچنین باید در این رقابت ها امتیاز بگیریم.”

1851329

کلین شیت اونانا همچنین به این معنا بود که هیچ تیم ایتالیایی تاکنون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلی دریافت نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی