اوچوا: می خواهیم شب لواندوفسکی را تلخ کنیم

او در نشست خبری بازی با لهستان گفت“بازی فردا حیاتی است و می دانیم که رقابت فشرده ای خواهیم داشت. در جام جهانی حریف آسانی وجود ندارد و کل تیم روی لهستان متمرکز شده است. ما به خوبی می دانیم که با چه تیم خوبی روبرو خواهیم شد و باید آنها رابرت لواندوفسکی را خنثی کنند و امیدوارم مدافعان ما به خوبی او را مهار کنند و شب تلخی را برای او رقم بزنند. ما برای این چالش بزرگ آماده ایم و از اشتباهات گذشته درس گرفته ایم.

اوچوا نتیجه گرفت“سعی کردم تجربیاتم را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارم و جو آرامی در تیم ایجاد کنم. جام جهانی است و استرس و اضطراب یک پدیده طبیعی محسوب می شود، اما من همه چیز را برای کاهش این اضطراب در بازیکنان انجام می دهم. امیدوارم به نتیجه خوبی برسیم. تعادل در این زمینه، قبل و بعد از بازی‌ها.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی مکزیک فردا با دیدار مقابل لهستان کار خود را در جام جهانی آغاز می کند و برای پنجمین جام جهانی متوالی دروازه بان این تیم گیرمو اوچوا خواهد بود. اوچوا با تجربه حضور در جام جهانی همیشه توانسته در دروازه تیمش بدرخشد.


سرویس خبر شماره: 1854682
30 نوامبر 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مکزیک برای این چالش بزرگ آماده است

اوچوا در مورد شرایط تیم صحبت کردما ترکیبی از جوانان و افراد باتجربه هستیم. من تیم را هیجان زده و مشتاق بازی می بینم. ما دیگر نمی توانیم برای رویارویی با لهستان صبر کنیم.”

پنجمین جام جهانی“من واقعا خوش شانس و افتخار هستم که در پنجمین جام جهانی برای مکزیک بازی کردم. امیدوارم این بهترین جام جهانی من باشد.”

گیلرمو اوچوا معتقد است مکزیک از جام های جهانی قبلی درس گرفته است و برای رویارویی با روبرت لواندوفسکی و دوستانش کاملا آماده است.

اوچوا: می خواهیم شب لواندوفسکی را تلخ کنیم