اوکلی کاننیر با دو مصدومیت جدید زیر 21 سال لیورپول به برنده دیررس رسید – لیورپول اف سی

اوون بک در بازگشت برای تیم زیر 21 ساله های لیورپول دچار مصدومیت شد، اما جایگزین او، اوکلی کاننیر، سپس با نتیجه 1-0 مقابل وولوز پیروز شد.

ولوز زیر 21 سال 0-1 لیورپول زیر 21 سال

لیگ برتر 2، آگبورو
27 ژانویه 2023

اهداف: توپچی 84′


پس از سه نتیجه ناامیدکننده مقابل منچستریونایتد، اس سی براگا و کریستال پالاس، قرمزهای جوان با بک که از بولتون فراخوانده شده بود، به بازی برگشتند و مستقیماً به ترکیب اصلی بازگشتند.

این مرد کنار او، بیلی کومتیو، بود که در نیمه ابتدایی کنترل شده، با مرد فرانسوی قدرتمند در دفاع میانی در کنار اولداره اولوفونوا، برجسته شد.

لوکا استفنسون در خط میانی یک دینامو بود و این بازیکن 19 ساله پس از ارسال با پاس تند و تیز کومتیو، عملکرد درخشانی داشت، اما به دلیل یک آفساید سخت از بازی خارج شد.

کیدرمینستر، انگلستان - جمعه، 27 ژانویه 2023: هاروی بلر از لیورپول در جریان مسابقه لیگ برتر 2 دسته 1 بین ولورهمپتون واندررز FC زیر 21 سال و لیورپول اف سی زیر 21 سال در ورزشگاه آگبورو.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

هاروی بلر در طول نیمه اول تهدید اصلی در حمله بود، وینگر ضربه ای را به سمت دروازه زد که تیرک دروازه را تراشید.

وولوز در اواخر نیمه اول به میدان آمد، اما لیورپول همچنان در صدر قرار داشت زیرا بک و بلر موقعیت‌هایی را داشتند که توسط لویی مولدن دروازه‌بان خنثی شد.

HT: ولوز U21s 0-0 لیورپول U21s

کیدرمینستر، انگلستان - جمعه، 27 ژانویه 2023: اوون بک از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 21 ساله های ولورهمپتون و زیر 21 ساله های لیورپول اف سی در ورزشگاه آگبورو.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

وولوز پس از استراحت ریتم بیشتری به دست آورد و یک سری حملات از جناح چپ در مقابل لی جوناس انجام داد که یکی از آنها منجر به مصدومیت دیگری برای بلر شد که درست قبل از ساعتی دیگر مجبور به ترک زمین شد.

یک دویدن بی امان از سوی مکس وولتمن، از جمله یک دارت بیرون از خط خط، منجر به فرصتی برای دومینیک کورنس در لبه جعبه شد، اما تلاش او از بالای میله عبور کرد.

معرفی ماتئوش موسیالوفسکی در جلو و انتقال وولتمن به بیرون، لیورپول را در یک سوم پایانی بیشتر تهدید کرد.

کیدرمینستر، انگلستان - جمعه، 27 ژانویه 2023: اوکلی کاننیر (R2) از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین ولورهمپتون واندررز اف سی زیر 21 سال و لیورپول اف سی زیر 21 سال در ورزشگاه آگبورو گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

پس از شکست برای بلر، لیورپول پس از آن که بک از توپ خارج شد، با مشکل دیگری مواجه شد و بری لوتاس باید برای نشان دادن یک بازگشت ناامیدکننده، بازیکن 20 ساله را بیرون بیاورد.

بازی خیره کننده دفاع راست، جوناس، منجر به گل دیرهنگام قرمزهای جوان شد، به فضا رفت و یک توپ مجلل را برای بابی کلارک، که ضربه او در مسیر توپ برنده مسابقه مسدود شد، ارسال کرد.


TIA مرد مسابقه: لوکا استفنسون

لیورپول زیر 21 سال: دیویس; جوناس، اولوفونوا، کومتیو، بک (کانونیر 80′)؛ کورنس، استفنسون، کلارک؛ بلر (موسیالوفسکی 57 دقیقه)، فرائندورف، وولتمن

فرعی استفاده نشده: هیوز، مایلز، اورورک

مسابقه بعدی: هرتابرلین (H) – جام بین المللی PL – چهارشنبه، 1 فوریه، ساعت 19 (GMT)

https://www.thisisanfield.com/2023/01/oakley-cannonier-nets-late-winner-as-liverpool-u21s-suffer-2-new-injuries/ منبع: