او اینجاست تا برای کیروش بمیرد (تصویر)

حالا رامین در تیم ملی قطر حضور دارد. او در بازی اول فرصت بازی مقابل انگلیس را پیدا نکرد اما در بازی دوم مقابل ولز که بسیار تعیین کننده خواهد بود، به احتمال زیاد یکی از گزینه های کی روش برای این تیم از ایران خواهد بود. رامین رضاییان که طعم شکست را به خوبی چشیده است، از موقعیت فعلی خود کاملاً لذت می برد و در صورت فرصت بازی تا آخر برای کی روش می جنگد تا از این مربی که نقش مهمی در پیشرفت آن داشته است تشکر کند. . . بیان می کرد



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضاییان پس از دوری از تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی، در آستانه شکست در مرحله پایانی مسابقات بود، اما با بازگشت به ایران، رامین را به لیست اول دعوت کرد. این بهترین آزمون ممکن برای ستاره جدید سپاهان بود که با جدایی از پرسپولیس راهی اصفهان، ترجیح داد با آرامش کامل جام جهانی را امتحان کند.


سرویس خبر شماره: 1855030
دسامبر 02, 1401 در 08:15
99.7 هزار |

14نقطه نظر

حکایت رضاییان با دیگر ملی گرایان متفاوت است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری بر این باورند که کارلوس کی روش بازی رامین رضاییان را بلد است و این بزرگترین تفاوت او با سایر مربیان این بازیکن است که گاهی اوقات مشکل دارند و حتی غیبت رامین را ترجیح می دهند. این وضعیت را در زمان اسکوچیچ شاهد بودیم و مهره فیکس تیم کی روش در این مدت جایی در ترکیب سرمربی کروات نداشت و اگر او در تیم ملی به کارش ادامه می داد به راحتی دومین و احتمالا او را از دست می داد. جام جهانی گذشته

رامین رضاییان برای حضور در جام جهانی 2022 استرس زیادی داشته و اگر تغییر مربی در ماه های پایانی منتهی به جام رخ نمی داد، اکنون در قطر نبود.

او اینجاست تا برای کیروش بمیرد (تصویر)

رضاییان حتی چندین بار در رسانه ها اعتراض کرد اما مرغ اسکوچیچ پا داشت. دراگان اما قبل از جام جهانی ایران را ترک کرد و کی روش جایگزین او شد. مردی که فوتبال ایران خاطرات زیادی با او دارد و بسیاری از بازیکنان جوان آن دوران که حالا با تجربه هستند، بیشتر پیشرفت خود را مدیون این پرتغالی هستند. رامین رضاییان از آن دست بازیکنانی بود که بازگشتش به تیم ملی او را برگرداند.