“او باید…” – رابی فاولر به گرت ساوتگیت اشاره ترنت معتبری می کند

رابی فاولر از گرت ساوتگیت خواسته است تا جایی برای ترنت الکساندر-آرنولد در ترکیب اصلی انگلیس برای جدالشان در یورو 2024 مقابل اسلواکی بیابد.

سه شیرها علیرغم سه نمایش ضعیف، در صدر گروه خود قرار گرفتند و این حق را به دست آوردند که امروز با تیم فرانچسکو کالزونا برای جایزه دیدار یک چهارم نهایی شنبه آینده برابر سوئیس روبرو شوند.

مردی که با محبت به عنوان “خدا” شناخته می شود، در نسخه چاپی ساندی میرر (30 ژوئن، صفحه 77)، اصرار داشت که نایب کاپیتان قرمزها باید شروع کند تا نایب قهرمان یورو 2020 تهدید بزرگتری از سوی خود داشته باشد. موقعیت های گسترده

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

فاولر بیان کرد: ترنت الکساندر-آرنولد در هافبک مرکزی کارساز نبود و حالا به نظر می رسد مدافع کناری لیورپول بهای ناعادلانه ای را برای آزمایشی که شکست خورده پرداخت می کند. زمان انجام آزمایش‌های بزرگ و ریسک‌های بزرگ در طول یک تورنمنت بزرگ نیست. بازی های دوستانه برای همین است.

“انگلیس نمی تواند به جناحین دسترسی پیدا کند زیرا فیل فودن و بوکایو ساکا هر دو به طور غریزی به داخل می آیند تا بتوانند روی قوی ترین پای خود قرار گیرند.

اگر قرار است ساوتگیت در این ترکیب دوام بیاورد، پس باید الکساندر-آرنولد را در تیم جذب کند تا عرض طبیعی و یک تهدید تهاجمی را فراهم کند. نه، ترنت از نظر دفاعی به خوبی کایل واکر نیست، اما کیفیت سانترها و پاس های او به تنهایی ارزش یک جایگاه در تیم او را دارد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) نه فقط فوتبال: یورگن کلوپ از فریاد خود لذت می برد و عشق ورزشی دیگری را جذب می کند

بیشتر بخوانید: لیورپول با 40 میلیون پوند نابغه می تواند برتری مهمی نسبت به خواستگار رقیب خود داشته باشد. هیوز قبلا او را دیده بود

به نظر می‌رسد ترنت مرد پاییزی برای بازی‌های ملایم انگلیس در مرحله گروهی باشد، که پس از نمایش او در میانه میدان در دو بازی اول، قبل از اینکه ساوتگیت او را به نفع کانر گالاگر کنار بگذارد، توسط کارشناسان مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

این در حالی بود که این بازیکن 25 ساله خلاق ترین بازیکن تیمش در تساوی 1-1 مقابل دانمارک بود که طی آن او اولین بازیکن سه شیرها بود که تنها 10 دقیقه بعد از نیمه دوم تعویض شد.

با توجه به اینکه انگلیس در مرحله گروهی چقدر صاف به نظر می رسید، به نظر گیج کننده است که بازیکنی با ویژگی های ستاره لیورپول کنار گذاشته شود. اگر این به معنای یافتن جایی برای او و واکر در یک تیم است، همینطور باشد.

شاید ترنت در خط میانی آنطور که می‌خواست کار نمی‌کرد، اما می‌توانست او را به دفاع راست بازگرداند زیرا مدافع منچسترسیتی به جناح دیگر می‌رفت، جایی که غیبت مداوم لوک شاو و تردیدها در مورد مصدومیت کایران تریپیر باعث شده ساوت‌گیت برای یافتن گزینه‌های جایگزین تلاش کند.

همانطور که در آنفیلد دیدیم، جو گومز یک مدعی دفاع چپ کاملاً قابل دوام است، اما گزارش‌های آخر هفته حاکی از آن است که این بازیکن 27 ساله به طرز عجیبی در رقابت برای شروع در این پست برای کشورش نیست.

حتی اگر واکر به نظر قطعی می رسد، باز هم جا برای یک بازیکن لیورپول برای پر کردن هر یک از پست های دفاع کناری دیگر وجود دارد. با وجود ساوتگیت در راس کار، اگر ترکیب اصلی انگلیس در این شب هیچ نماینده ای از LFC نداشته باشد، ما کمترین تعجب نمی کنیم.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/30/fowler-trent-walker-southgate-england/ منبع: