“او برترین است”: دین هندرسون از آماد دیالو به عنوان دست کم گرفته شده ترین ستاره ای که تا به حال با او بازی کرده نام می برد – اخبار و اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


دین هندرسون، دروازه بان سابق منچستریونایتد، آماد دیالو را به عنوان دست کم گرفته شده ترین بازیکنی که تاکنون با او بازی کرده، معرفی کرده است.

آماد از زمانی که از غول سری آ آتالانتا با قراردادی 18.7 میلیون پوندی به این باشگاه پیوست، سه سال در یونایتد یک شروع ثابت را پشت سر گذاشته است که می تواند با افزودنی ها به 36.3 میلیون پوند برسد.

این مهاجم پس از پیوستن به یونایتد اوله گونار سولسشر در ژانویه 2021، هشت بار بازی کرد، اما ترکیبی از مصدومیت ها و دوره های قرضی با رنجرز و ساندرلند مانع از پیشرفت واقعی او در اولدترافورد شد.

این بازیکن ساحلی درست قبل از شروع فصل 2023/24 دوباره ناامید شد زیرا در پیش فصل مصدومیتی داشت که ماه ها از میادین محروم شد. زمانی که آماد به تیم بازگشت، در درجه اول مجبور بود با جایگاهی روی نیمکت رقابت کند، زیرا اریک تن هاگ نشان داد که ترجیح آشکاری برای آلخاندرو گارناچو یا آنتونی بی‌اثر در پست جناح راست دارد.

با این حال، اماد با نزدیک شدن به پایان فصل، شکست بزرگ خود را کسب کرد. او فوق العاده بود، به خصوص در آخرین بازی خانگی Unted که مقابل نیوکاسل بود. در آن موقعیت، این بازیکن 21 ساله یک گل هیجان انگیز به ثمر رساند تا به تیمش کمک کند تا هر سه امتیاز را به دست آورد.

آماد همچنین نقش کلیدی در راه یونایتد برای فتح جام حذفی داشت. او در یک مسابقه هیجان انگیز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لیورپول یک برنده در آخرین لحظه به دست آورد.

هندرسون در حالی که در یورو 2024 در انگلیس در حال انجام وظیفه بود، در یوتیوب با لانه شیر صحبت کرد و از او خواسته شد دست کم گرفته‌شده‌ترین بازیکنی را که تا به حال با یا مقابل او بازی کرده است، معرفی کند.

در ابتدا، فارغ التحصیل آکادمی کارینگتون، روبرتو فیرمینو، مهاجم سابق لیورپول را انتخاب کرد.

سپس از هندرسون خواسته شد تا نامی را مشخص کند که کمتر شناخته شده است و او در آماد مستقر شد. این دروازه بان در مورد مهاجم یونایتد گفت: «آماد دیالو. واضح است که او در این فصل وارد صحنه شده است.”

“او بالاست، بالاست.”

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود، حاکی از آن بود که آماد قرار بود با تن هاگ مذاکراتی را برای مسابقه انجام دهد، زیرا او به دنبال اطمینان خاطر از میزان زمان بازی در فصل آینده است.

گفته شد که آماد می خواهد به او فرصت داده شود تا برای جایگاهی در ترکیب اصلی بجنگد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/04/hes-top-top-dean-henderson-names-amad-diallo-as-most-underrated-star-hes-ever-played-with-282405/ منبع: