“او فقط باشگاه را بدست نیاورد” – چرا روی هاجسون در لیورپول FC شکست خورد – لیورپول اف سی

هاجسون تنها پس از شش ماه از وظایف خود در لیورپول برکنار شد، دوره ای که به خاطر اظهارنظرهایش در خارج از زمین و نتایج آن به یاد می آید.

و هر چه بیشتر خرس را برای گفتن چنین چیزهایی به صدا درآورد، آن موقع بود که شما شروع به شنیدن شعارهای «هاجسون برای انگلیس» در کپ کردید.»

دوران سلطنت هاجسون مملو از پاسخ‌های نادرست به رسانه‌ها بود و رابرتز برخی از نقل قول‌های معروف‌تر را که بسیاری از سرخ‌ها زودتر فراموش می‌کردند، بیان کرد.

رابرتز از دوران هاجسون گفت: “او فقط باشگاه را نگرفت.”

یادم می‌آید که تقریباً به طور جمعی در میخانه‌ها و مواردی از این قبیل گفتیم، «خب، ما به او فرصت می‌دهیم». من به یاد دارم که به خاطر حال و هوا، ما به او فرصت می دهیم و ببینیم چگونه پیش می رود.» کوپ پاسخ داد.

خارج از حباب لیورپول، برخی معتقد بودند که هواداران هرگز به هاجسون فرصت حضور در مرسی ساید را ندادند، تصوری که رابرتز به سرعت آن را از بین برد.

ما کسی را می‌خواهیم که حرف‌های درست را بزند، در گوشه‌ی ما بجنگد، و این آدم خیلی دور بود.»

قابل توجه است که هاجسون بار دیگر خود را در حال مدیریت در لیگ برتر می بیند.

“شما باید مرد خاصی باشید تا بتوانید [manage Liverpool]. تقریباً نخست وزیری است، شما فقط یک مربی نیستید. هر چیزی که شما می گویید تا درجه n تحلیل می شود.

کوپ آن احساسات را تکرار کرد و انتصاب هاجسون را “ننگ” توصیف کرد و این ایده را به چالش کشید که هواداران حاضر نیستند به او فرصتی در آنفیلد بدهند.

سرمربی سابق لیورپول در سن 75 سالگی برای دومین دوره، هرچند موقت، به کریستال پالاس بازمی گردد و در سال 2021 سلهرست پارک را ترک کرد.

من می توانم به خاطر بیاورم که افرادی از بیرون به او می گفتند: “تو هرگز از او حمایت نکردی، هرگز به او فرصت ندادی”.

روی هاجسون به سرمربیگری کریستال پالاس بازگشته است و یادآور دوران بدبختی برای هواداران لیورپول است که در آن در داخل و خارج از زمین شکست خورد.

ناپل، ایتالیا - پنج‌شنبه، 21 اکتبر 2010: روی هاجسون، سرمربی لیورپول و جیمی کاراگر در بازی گروه K لیگ اروپا مقابل ناپولی در ورزشگاه سن پائولو، در نیمه اول از زمین خارج شدند.  (عکس از: دیوید راوکلیف / پروپاگاندا)

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 2 نوامبر 2010: روی هاجسون، سرمربی لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در ملوود قبل از بازی گروه K لیگ اروپا مقابل ناپولی SSC.  (عکس از: دیوید راوکلیف / پروپاگاندا)

او توضیح داد: «از آن زمان بود که همه شروع به خواندن درباره دالگلیش کردند.

رابرتز به یاد می آورد: «دفاع از عملکرد در دربی وقتی شکست خوردیم، گفتن اینکه شکست دادن اورتون «آرمان شهر» بود، گفتن اینکه نورثهمپتون یک حریف «مهم» بود.

این یک دوره شش ماهه بود که در آن خیلی کم در لیورپول پیش رفت، و در نهایت در ژانویه 2011 با قرمزها فقط چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط به پایان رسید – دقیقاً همان جایی که او اکنون پالاس را پیدا کرده است.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/he-just-didnt-get-the-club-why-roy-hodgson-failed-at-liverpool-fc/ منبع:

صحبت کردن در پادکست Late Challengeطرفداران پل کوپ و گرت رابرتز زمان حضور هاجسون در جایگاه داغ آنفیلد را تشریح کردند و در مورد برخی از دلایل کلیدی یک دوره ناموفق در نهایت صحبت کردند.

مکالمه بین کوپ و رابرتز نشان دهنده احساسات اکثریت قریب به اتفاق هواداران لیورپول نسبت به حضور هاجسون در آنفیلد است.

او با باشگاه مناسب نبود، از هواداران انتقاد می کرد، او در مورد اعتراض ما به هیکس و ژیلت صحبت می کرد، او گفت که هرگز حمایت کپ و همه این چیزها را احساس نکرده است.