اپ باشگاه استقلال پخش زنده جشن قهرمانی | akhbarfootball

اما با خداحافظی زننده تک گل ایران مقابل اسکاتلند در جام جهانی 78 آرژانتین، فصل جدیدی نه تنها برای تاج بلکه فوتبال ایران آغاز شد نابغه ای به نام رایکوف… باشگاه مس کرمان با انتشار ویدئویی مدعی شد که سرمربی استقلال در جریان بازی به مربی این تیم لگد زده است. قهرمان نخستین لیگ سراسری فوتبال کشور به نام جام قهرمانی ایران در سال ۱۳۳۶. استقلال در سال ۱۳۹۷ دوباره در رشته دو و میدانی اقدام به تیم‌داری کرد و در مسابقات قهرمانی ایران نیز شرکت نمود.

  • این نسخهٔ پایداری است که در ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۳ بررسی شده‌است.
  • در این صفحه آخرین اخبار تیم استقلال را میتوانید مشاهده کنید.
  • رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.
  • در دهه هشتاد و آغاز لیگ برتر، پس از عدم نتیجه مطلوب توسط کخ، زرینچه و پورحیدری، با پایان فصل 82_1381 امیر قلعه‌نویی این بار به طور ثابت و برای سه سال مربی استقلال شد و در فصل 85_1384، آبی پوشان را به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر رساند.
دهه ۱۳۳۰ دوران اقتدار تاج در مسابقات فوتبال تهران و ایران بود. اما در نیمه دوم این دهه با بازگشت دانایی‌فرد و تعدادی از بازیکنان جدا شده، تاج مجدداً موفق به فتح جام باشگاه‌ها و حذفی تهران شد و در فصل ۱۳۳۵ قهرمان جام باشگاه‌های تهران شد. در فصل ۳۷–۱۳۳۶ تاج ابتدا عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران را تکرار کرد و سپس به عنوان نماینده تهران در مسابقات قهرمانی ایران که در اصفهان برگزار شد شرکت کرد و با برتری بر رقبا قهرمان ایران شد. تاجی‌ها در دیدار فینال با نتیجه ۰–۳ تیم منتخب تبریز را مغلوب کردند.[۳۲] در فصل ۳۸–۱۳۳۷ تاج توانست هر دو جام باشگاه‌ها و حذفی تهران را هم‌زمان فتح کند. تاج فصل بعد و در ۴۰–۱۳۳۹ موفق شد باز هم قهرمان جام باشگاه‌های تهران شود تا تعداد قهرمانی‌های تاج در این مسابقات در دهه ۱۳۳۰ به عدد ۵ برسد. در دهه هشتاد و آغاز لیگ برتر، پس از عدم نتیجه مطلوب توسط کخ، زرینچه و پورحیدری، با پایان فصل 82_1381 امیر قلعه‌نویی این بار به طور ثابت و برای سه سال مربی مجله اخبار فوتبال شد و در فصل 85_1384، آبی پوشان را به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر رساند.

http://3dmark.ir

با وجود عملکرد خوب بشار رسن در ترکیب تیم ملی عراق اما به نظر می رسد گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس نظری روی او ندارد. تست کرونای بازیکن تیم پرسپولیس تهران مثبت اعلام شده است. درحالی که باشگاه پرسپولیس در ماجرای شکسته شدن لپ تاپ یکی ازعکاسان ورزشی محکوم شد اما مسئولان این باشگاه در پرداخت خسارت به این عکاس بدقولی می‌کنند.

مدافع استقلال اخراج شد ؟

تیم شارلوا در شب بازگشت کاوه رضایی، مهاجم ایرانی‌اش یک پیروزی طوفانی را در زمین تیم واسلند دشت کرد. پس از اینکه مذاکرات باشگاه‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به نتیجه نرسید، نیمار راضی شد در تیمش بماند. به نظر می رسد شایعه اختلاف نظر کریستیانو رونالدو با برخی بازیکنان یوونتوس صحت دارد. سه‌شیر با کسب یک پیروزی پرزحمت مقابل وایکینگ‌ها برای اولین بار جواز حضور در فینال جام ملت‌های اروپا را کسب کرد.

«تار» همچنان جوایز را درو می‌کند/ اتفاقی تازه برای فیلم تاد فیلد

به گزارش طرفداری، سیدحسین حسینی به دلیل مصدومیتی که در بازی با تراکتور در جام حذفی نصیبش شد در 3 بازی اخیر استقلال برابر سپاهان … از زمان حضور مصطفی آجورلو مدیریت استقلال انسجام و نظم بیشتری گرفته است. با این حال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بدترین خبر ممکن برای کادر مدیریتی آجورلو بود. هر چند بسیاری از این موارد مربوط به گذاشته است اما شامل حال آجورلو هم شد. این باشگاه ابتدا در رشته دوچرخه سواری فعال بود و بعدها تیم فوتبال خود را تاسیس کرد. بعد از انقلال ناصر حجازی و منصور پورحیدری تلاش‌های زیادی برای حفظ استقلال انجام دادند.

استقلال – آخرین اخبار استقلال