اکانت بازیکن مس رفسنجان از یک دژاوو جالب

وینگر من درباره شرایط فعلی تیمش برای دیدار مقابل نفت آبادان که 10 مهر برگزار می شود، گفت: پس از چند روز استراحت تمرینات خود را در تهران آغاز کردیم. علاوه بر بازی دوستانه با نساجی، یک بازی دوستانه دیگر نیز برگزار می کنیم و سپس برای برگزاری بازی هفته هفتم به آبادان خواهیم رفت.

وینگر مس رفسنجان به نکته جالبی در مورد بردهای اولیه تیمش در هفته ششم اشاره کرد.

اکانت بازیکن مس رفسنجان از یک دژاوو جالب

مس اولین برد خود را در هفته ششم برای سومین فصل متوالی بدست آورد. این سوال به خودی خود جالب است اما کریم زاده ماجرای جالب تری از این اتفاق را بیان کرد: یادم می آید فصل اول لیگ برتر را بردیم، اولین برد را در هفته ششم کسب کردیم و جالب اینکه گل دوم را زدم. در آن بازی نیز مثل این فصل به تیم گل زدم! البته پارسال در هفته ششم بردیم و من در بازی نبودم. البته فکر می کنم حداقل مستحق چهار برد در شش هفته گذشته بودیم!

وی با ابراز رضایت از شرایط تیمش، تاکید کرد: مس طبق ساختار و منشوری که از سال اول برای خود تعیین کرده است، پیشرفت می کند. خدا را شکر هر سال به هدف تعیین شده نزدیکتر می شویم. گروه مس در تمامی زمینه ها به همدیگر کمک می کند تا به نتایجی متناسب با تلاش کارگران گروه و مردم رفسنجان دست یابد.
کریم زاده در پایان درباره تجربه همکاری با ربیعی گفت: بسیار خوشحالم که برای سومین سال در مس با آقای ربیعی کار کردم. من از آنها نکات زیادی یاد می گیرم. آقای ربیعی مربی شجاعی است و فرقی نمی کند مقابل کدام تیم باشیم و همیشه سعی می کند بهترین نتیجه را بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844567
29 سپتامبر 1401 ساعت 11:40 ق.ظ.
194

0نقطه نظر

کریم زاده: با ربیعی همیشه به دنبال پیروزی هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین کریم زاده یکی از تاثیرگذارترین بازی های مس رفسنجان بود که در روز کسب اولین برد فصل مقابل هوادار گلزنی کرد. او درباره آن گل گفت: خدا را شکر گل دوم تیم را زدم تا اولین برد فصل را کسب کنم. خوشحالم که در این پیروزی شرکت کردم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.