اکبرپور: نوری پنالتی خوبی به پرسپولیس زد اما گل نشد


سرویس خبر شماره: 2017857
10 مه 1403 در 12:55 ق.ظ.
163

0نقطه نظر

مطمئن بودیم که گوهر بازی را برای ما باز می کند.

یونس اکبرپور می گوید آلومینیوم با پیروزی مقابل پرسپولیس نشان داد پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد.

اکبرپور: نوری پنالتی خوبی به پرسپولیس زد اما گل نشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در شرایطی که دو بار در وقت قانونی و در وقت اضافه از حریف عقب افتاد، موفق شد به بازی برگردد و در نهایت تیم را شکست دهد. حریف در ضربات پنالتی، یکدیگر را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافتند.

یونس اکبرپور که در این دیدار نمایش موثری در سمت چپ زمین داشت و روز را برای دانیال اسماعیلی فر سخت کرد، درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: مسابقه بسیار سنگینی بود. بازی مقابل پرسپولیس همیشه سخت است، چون تیم آنها واقعا فوتبال بازی می کند. به لطف خدا با تلاش همه بچه ها و توصیه های کادر فنی توانستیم در این مسابقه پیروز شویم.

2016166

او ادامه داد: این مسابقه به شکلی بود که شاید هر ده سال یکبار اتفاق بیفتد. هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و بازی واقعا جذاب بود و فکر می کنم همه کسانی که این مسابقه را دیدند از آن لذت بردند. من فکر می کنم آنها باید این بازی را در تاریخ بنویسند. خدا را شکر بردیم. به نظر من هر تیمی که پرسپولیس را می برد باید قهرمانی را هدف بگیرد. ما واقعا پتانسیل قهرمانی را داریم و امیدواریم این عنوان را کسب کنیم. ما سعی می کنیم در پایان فصل باعث شرمساری هواداران نشویم.

اکبرپور با اشاره به اینکه آلومینیوم توانست پرسپولیس را در مسابقات قهرمانی شکست دهد، گفت: ما واقعا تیم خوبی داریم و بدون اشتباهات داوری و بدشانسی یکی از پنج تیم برتر جدول رده بندی بودیم. البته هنوز دیر نشده و هنوز چند بازی باقی مانده است. امیدواریم بهترین عملکرد را ارائه دهیم و بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و هواداران را خوشحال کنیم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا از دست دادن پنالتی نوری آنها را ناامید نکرد، پاسخ داد: پنالتی خوبی زد اما به تیرک دروازه برخورد کرد اما امیدوار بودیم. تیمی که مقابل پرسپولیس برگردد مطمئنا برنده بازی خواهد بود. مطمئن بودم احمد گوهری در ضربات پنالتی پاس گل می دهد و بازی را برای ما می برد.

2016168

اکبرپور درباره استقبال فوق العاده هواداران در دیدار با پرسپولیس گفت: ما طرفداران بزرگی داریم. آنها از ابتدا تا انتها از ما حمایت کردند و حتی دو بار که از تیم حریف عقب بودیم باز هم حمایت خود را از ما رد نکردند و به ما امیدواری دادند. خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم. آنها سرمایه اصلی تیم ما هستند.

وی در پایان درباره دیدار با فولاد گفت: واقعا بازی سختی است. شش دیدار فینال باقی مانده است و امیدواریم قدم به قدم به بهترین شکل ممکن جلو برویم.

مجله اخبار فوتبال داخلی