اگر او خواهان خروج از لیورپول است، دوران حرفه ای این بازیکن 24 ساله در آنفیلد در ماه می مشخص خواهد شد

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

اولاً، ما می‌توانیم کمک کنیم که این بازیکن 24 ساله در ویترین مغازه قرار بگیرد و بنابراین به طور بالقوه هزینه انتقال احتمالی او را برای هر زمانی که در نهایت مرسی ساید را ترک کند، افزایش دهیم.

همانطور که توسط Fabrizio Romano از طریق گزارش شده است CaughtOffside در Substack: “با وجود پیوندهایی در مورد کائویمهین کلهر و احتمال جدایی از لیورپول، هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است… باشگاه در ماه می/ژوئن در مورد آن موقعیت ها/قرضی ها نیز بر اساس ترجیحات بازیکن تصمیم خواهد گرفت.”.

https://www.empireofthekop.com/24-year-old-wants-liverpool-exit/ منبع:

تابستان شلوغی برای لیورپول خواهد بود و علیرغم اینکه توجه زیادی به بازیکنانی که می توانند به این باشگاه بپیوندند متمرکز شده است، به نظر می رسد که به زودی یک مرد می تواند اجازه خروج پیدا کند.

ثانیاً، این بدان معناست که اگر از مصدومیت شماره 1 برزیلی خود رنج ببریم – همچنان می‌توانیم شاگرد او را به خاطر بیاوریم و خلأ بزرگی را پر کنیم.

جالب است که ببینیم این یکی چگونه توسعه می یابد و آینده بلندمدت فارغ التحصیلان Ringmahon Rangers کجاست.

بیشتر بخوانید: هدف نقل و انتقالات 22 میلیون یورویی سابق لیورپول در تابستان امسال – The Athletic

این گزینه احتمالی برای قرض دادن Caoimhin Kelleher می تواند به دلایل زیادی مسیر خوبی برای پایین آمدن باشد.

در نهایت، این بدان معناست که می‌توانیم برای یک جوان دیگر خرید کنیم و آدریان را برای پست تعویضی در تیممان به چالش بکشیم – در حالی که توجه به یافتن هافبک‌ها در تابستان امسال خواهد بود.

در تیم ملی ایرلند، ما بازیکنی داریم که چندین بار نشان داده است که شایسته این فرصت است تا دقایق بیشتری را در تیم اصلی بازی کند، اما به دلیل آلیسون بکر نمی‌توانیم این موقعیت‌ها را به او ارائه دهیم.