اگر بارسا پیشنهاد بدهد، اودگارد می رود

لازم به ذکر است که اودگارد سال ها در رئال عضویت داشت اما پس از چندین نقل و انتقال قرضی و نیمکت نشینی های متعدد در رئال تصمیم به جدایی گرفت و در تابستان 2021 به آرسنال پیوست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فردیناند ادامه می دهدبا ادامه درخشش فعلی، اودگارد پیشنهادات زیادی از تیم های بزرگ اروپایی دریافت خواهد کرد و به نظر من تنها باشگاه مناسب برای او پس از آرسنال، بارسلونا خواهد بود. نگه داشتن آن سخت است.”

ریو فردیناند معتقد است که بارسلونا بعد از آرسنال بهترین باشگاه بعدی برای مارتین اودگارد است و اگر باشگاه کاتالانی پیشنهادی بدهد، حفظ ستاره نروژی دشوار خواهد بود.

اگر بارسا پیشنهاد بدهد، اودگارد می رود


سرویس خبر شماره: 1867274
فوریه 08, 1401 در 03:45 ب.ظ
6.6 هزار |

0نقطه نظر

ریو فردیناند:

در حالی که اودگارد در خط هافبک بازی می کند و نقش هافبک را بر عهده دارد، تاکنون با زدن 8 گل بهترین گلزن توپچی ها در لیگ برتر بوده است. او همچنین 5 پاس گل به هم تیمی هایش داد.

به گزارش “ورش سه”، شاگردان میکل آرتتا حاکمان بلامنازع این فصل لیگ برتر انگلیس هستند و هفته ها است که در صدر جدول قرار دارند. مارتین اودگارد، هافبک 24 ساله نروژی که بازوبند کاپیتانی را در کنار آرتتا می بندد، یکی از بزرگترین و مهم ترین ارکان موفقیت توپچی ها بوده است.

1795077

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، گفت که اودگارد بهترین بازیکن لیگ تاکنون بوده است: “در حال حاضر ما بازیکنی بهتر از اودگارد در لیگ برتر نداریم و به نظر من او بهترین بازیکن فصل است. لیگ و اودگارد همیشه برای من بهترین بازیکن سال خواهد بود.”

1795078