اگر با مهدی قائدی/فرهاد مجیدی مذاکره استقلال صورت نگیرد، می توانید برگردید!



استقلال نسبت به فصل قبل احتمالاً مشکلات مالی کمتری خواهد داشت و همین موضوع دست کادر فنی را به میزان قابل توجهی برای جذب بازیکنان جدید و البته با کیفیت بیشتر باز می کند.

در همین رابطه چند روز پیش این شایعه مطرح شده بود که استقلالی ها دوست دارند مهدی قیدی را دوباره در تیم خود ببینند و این بازیکن را با پیراهن آبی به میدان بفرستند. با توجه به رابطه بسیار خوب قیدی با فرهاد مجیدی، از صبح پنجشنبه این بحث مطرح شد که در صورت بازگشت فرهاد به استقلال، مهدی دوباره آبی پوشان را بر تن خواهد کرد اما بعدازظهر جمعه شنیدیم که برخی از مسئولان باشگاه استقلال نظر دیگری دارند. من معتقدم نباید سرنوشت یک بازیکن را به آمدن یا نیامدن فرهاد مجیدی ربط داد.

مشخص است که برای مهدی قیدی سیگنال هایی ارسال کرده و به او اعلام کرده اند که اگر تصمیم او برای بازگشت به استقلال جدی باشد، استقلالی ها مذاکرات خود را با سران شباب الاهلی دبی آغاز خواهند کرد تا زمینه برای بازگشت مهدی فراهم شود. . و این سوال ربطی به داستان فرهاد مجیدی که برای آنها نیست ندارد.

در واقع جدایی طلبان می گویند که اگر مهدی قیدی واقعاً بخواهد دوباره مستقل شود، حتی بدون فرهاد مجیدی، مسیر بازگشت او به شرطی که خودش بخواهد کاملا هموار می شود.

بیشتر بخوانید: پیام خوب یک وکیل برای مهدی قیدی; آخرین اخبار در مورد ممنوعیت خروج ستاره تیم ملی از ایران



سرویس داخلی اخبار فوتبال