اگر جای امباپه بودم، پاری سن ژرمن را ترک می کردم

لام ادامه داد: “مباپه در تیم ملی فرانسه بازیکن متفاوتی می شود و در واقع مانند لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین است. پاری سن ژرمن امباپه، مسی و نیمار را در اختیار دارد، اما نمی داند چگونه از توانایی های آنها استفاده کند. پاری سن ژرمن یک تیم به معنای واقعی کلمه نیست. مارکو وراتی و سرخیو راموس را نیز می توان نام برد: “هر دو عالی هستند، اما نمی توانند کیفیت واقعی خود را در PSG نشان دهند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن به شدت نگران کیلیان امباپه است. این مهاجم بزرگ تا ژوئن 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و امکان تمدید این قرارداد برای یک سال دیگر وجود دارد. ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس چند هفته ای بیهوده منتظر بودند تا ببینند مهاجم 24 ساله این گزینه را فعال می کند یا خیر.

1831993

در این فصل، پاری سن ژرمن با امباپه شانس قهرمانی در تمامی رقابت ها به جز لیگ را از دست داد. در حالی که انتظارات از طرف آنها بسیار بالا بود. فیلیپ لام، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن معتقد است امباپه باید پاری سن ژرمن را ترک کند.

اگر او بگوید که این کار را نمی کند، پاری سن ژرمن عملا مجبور خواهد شد این بازیکن را در تابستان امسال بفروشد زیرا او می تواند در ژانویه با هر تیمی که بخواهد قرارداد امضا کند و همه می دانند که پیوند کیلیان امباپه از رئال مادرید هرگز به طور کامل پایان نخواهد یافت. قطع نمی شود و فقط به زمان بستگی دارد.

1769595


سرویس خبر شماره: 1897039
آوریل 02, 1402 در 08:03 ب.ظ
2.9 هزار |

0نقطه نظر

توصیه فیلیپ لام به ستاره فرانسوی

پاری سن ژرمن در تلاش است تا قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کند اما فیلیپ لام به این بازیکن توصیه کرده پاریس را ترک کند.

اگر جای امباپه بودم، پاری سن ژرمن را ترک می کردم

او به مجله اکیپ گفت: “مورد کیلیان امباپه یک داستان خاص و متفاوت است. او مطمئناً از یک بازیکن در سطح جهانی برخوردار است؛ اما استعداد و توانایی های او با بقیه تیم جور در نمی آید. او در مونیخ و مقابل بایرن، فقط منتظر بود تا توپ به او برسد. من نمی توانم تصور کنم اگر امباپه پاری سن ژرمن را ترک می کرد، چگونه در فوتبالش پیشرفت می کرد. “اگر من امباپه بودم، پاریس را ترک می کردم.”

1802980