اگر جای کی روش بودید کدام را انتخاب می کردید؟

سرمربی تیم ملی ایران در بازی با آمریکا به نام انتخاب دروازه بان با چالش سختی روبرو خواهد شد.

اگر جای کی روش بودید کدام را انتخاب می کردید؟

در شرایطی که بیرانوند شرایط بازی مقابل ولز را نداشت، این بار حسینی بی نقص ظاهر شد و با چند اشتباه نشان داد که می توان در زمین های بزرگ به او اعتماد کرد. این گونه بود که احتمال حضور پیام نواز و امیر عابدزاده در دروازه تیم ملی از بین رفت. البته با توجه به شناختی که از کی روش داریم، می توان انتظار هر تصمیم غیرمنتظره ای را از او داشت و با توجه به حساسیت بسیار بالای بازی مقابل آمریکا، باید منتظر ماند و دید او این بار چه تصمیمی می گیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتفاقی که باعث مصدومیت شدید بیرانوند در بازی با انگلیس شد، مسیر انتخاب های کی روش برای دروازه تیم ملی را تغییر داد. او در نیمه اول بازی اول تیم ملی مجبور به تعویض اجباری شد و حسینی به جای بیرو وارد زمین شد. بازیکن تعویضی شماره یک تیم ملی در بازی اول 6 گل به ثمر رساند اما کی روش در بازی دوم به او اعتماد کرد تا حسینی با ثبت کلین شیت مهم عملکرد قبلی خود را جبران کند. حال در آستانه بازی با آمریکا این سوال مطرح است که کی روش دروازه بان انتخابی کی روش برای این دیدار مهم کی خواهد بود؟

این وضعیت باعث شده سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با سوالات بسیار مهمی روبه رو شود که یکی از مهم ترین این سوالات انتخاب دروازه بان اول است. به نظر شما کدام گزینه برای ایران بهترین خواهد بود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

خطر استفاده از بیرانوندی که از ناحیه بینی آسیب جدی دیده و با ماسک تمرین می کند و همچنین استفاده مجدد از حسینی یا واگذاری زمین به یکی از دو دروازه بان دیگر تیم – نجز و عابدزاده – سه راه پیش روی کی روش است. او می داند که بازی با آمریکا چقدر برای فوتبال ایران و خودش مهم است و مطمئناً دوست ندارد تصمیماتش در هر پست به اشتباهات حتی یک درصدی منجر شود.


سرویس خبر شماره: 1855811
6 دسامبر 1401 ساعت 08:11 |
30.9 هزار |

16نقطه نظر

یک مسیر دشوار در آستانه یک رویارویی سرنوشت ساز