اگر سیتی پیشنهاد بدهد، حفظ هلند غیرممکن خواهد بود

از رئال و سیتی به عنوان جدی ترین باشگاه های خواهان ستاره نروژی نام برده می شود. هانس یواخیم واتزکه، سرمربی دورتموند در واکنش به شایعات جدایی‌شده گفت: در حال حاضر من از تصمیم دقیق اولاند اطلاعی ندارم و از او یا باشگاه هایش نیز مطلع نشده ایم. اگر باشگاهی مثل سیتی برای جذب او جلو بیاید، ما کاری نمی کنیم. در هر صورت اگر هلند برود بازیکن مستعد دیگری را جایگزین می کنیم و از او ستاره جهانی می کنیم که برای بوندسلیگا هم خوب است. فکر می کنم باید بیشتر به استعدادهایمان در فوتبال آلمان توجه کنیم. با این حال، رقابت با قدرت مالی باشگاه های انگلیسی دشوار است.

بسیاری از رسانه ها قبلاً در مورد دستمزد این بازیکن گزارش داده اند، برخی تخمین می زنند که او 50 میلیون یورو در هر فصل می خواهد، در حالی که برخی دیگر این رقم را 40 میلیون یورو می دانند.
هفته گذشته سایت گل اطلاعات جدیدی در این باره منتشر کرد و مدعی شد که ملی پوش نروژی پیش از این به یکی از باشگاه های انگلیسی دستمزدش برای بازی در این تیم را 35 میلیون یورو اعلام کرده بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند در ماه های اخیر باعث شده تا بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر بگیرند و به دنبال پیشنهادهایی برای جذب او باشند. بند فسخ 75 میلیون یورویی در هلند همه چیز را برای جدایی او فراهم کرده است.

واتسکه همچنین در مورد آینده روبرت لواندوفسکی در بایرن اظهار داشت:هلند و لواندوفسکی دو ستاره بزرگ در جهان هستند که دیگران را تحت الشعاع قرار می دهند. هر دو بهترین خارجی های فوتبال آلمان هستند. مذاکرات مجدد لواندوفسکی با بایرن به من مربوط نیست و نمی دانم که آیا آنها محقق می شوند یا خیر، اما من شک دارم که روبرت انجام دهد. طول بکشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی دورتموند اعتراف کرده است که قدرت رقابت با منچسترسیتی برای حفظ ارلینگ هالند را ندارد.


سرویس خبر شماره: 1817361 |
10 فروردين 1401 ساعت 19:05 |
10,912 |

4نظرات

یواخیم واتزکه: