اگر لیگ تعطیل نمی شد، پرسپولیس با اختلاف 5 امتیازی قهرمان می شد

محمد پنجعلی درباره بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در دو هفته اخیر متأسفانه نتوانست امتیاز لازم را کسب کند و رتبه اول را از دست داد، اما این هفته شانس دوباره کسب مقام اول را دارد. با پیروزی مقابل مس رفسنجان.

پنجعلی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی این فصل است و بهترین ویژگی شاگردان گل محمدی در خط دفاعی است. این تیم در 8 هفته گذشته تنها 3 گل دریافت کرده است که نشان از قدرت بالای خط دفاعی این تیم دارد. همچنین پرسپولیس در خط دفاع بد عمل نکرد و اگر توپ به لوکادیا هلندی برسد، این مهاجم حتما گل می زند.

وی افزود: تیم مس رفسنجان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که فوتبال خوبی نیز به نمایش می گذارد، اما این نوع بازی های حریف به نفع پرسپولیس است، زیرا تیم هایی که نگاهشان به فوتبال کاملا دفاعی است باعث می شود برنامه های تاکتیکی پالشوس برای درگیری. به همین دلیل معتقدم پرسپولیس مقابل مس بازی فوق العاده ای انجام می دهد و با برد در این بازی هواداران خود را خوشحال می کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در پایان گفت: متاسفانه برنامه های تیم ملی به ضرر پرسپولیس تمام شده و این تیم در زمان برگزاری بازی های لیگ برتر در بهترین شرایط روحی و روانی قرار داشت و به دلیل اردوی تیم ملی تعطیل شد. اگر لیگ برتر تعطیل نمی شد الان پرسپولیس با 4 یا 5 امتیاز در صدر جدول بود اما چاره ای نیست و تیم ملی برای آماده شدن برای جام جهانی به چنین اردویی نیاز داشت، امیدوارم پرسپولیس دوباره به دست بیاید. شرایط ایده آل خود را دارد و این تیم را با اقتدار به بالای جدول بازگرداند.

دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان از هفته نهم لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال