اگر مسی خوب است، آرژانتین هم خوب است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 باقی مانده است، تیم ملی آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت ها محسوب می شود. یکی از ستاره های آرژانتینی پائولو دیبالا در مصاحبه ای صادقانه اعتراف کرد و گفت شانس پیروزی آلبی سلسته به کاپیتانشان لیونل مسی بستگی دارد.

اینکه آرژانتین در یک سال دو جام برده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است باعث شده خیلی ها ما را مدعی جام جهانی بدانند، اما من معتقدم آرژانتین همچنان مدعی است و اگر مسی آماده باشد، مدعی بیشتری خواهد بود. از همیشه ما می دانیم که چه توانایی هایی داریم، اما در عین حال باید مراقب باشیم زیرا این جام جهانی یک تورنمنت متفاوت است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844905
31 سپتامبر 1401 ساعت 20:20
16.7 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

پائولو دیبالا:

آرژانتین که در روزهای آینده آخرین دیدارهای تدارکاتی خود را برای حضور در جام جهانی برگزار می کند، این روزها را در اردو سپری می کند. لیونل مسی در روزهای اخیر به جمع هم تیمی هایش پیوسته و این دیدارهای دوستانه را انجام خواهد داد. مسی و تیمش فردا به مصاف هندوراس می روند و روز سه شنبه با جامائیکا بازی خواهند کرد.

مسی و دیبالا در تمرین امروز تیم ملی آرژانتین

مهاجم رم این روزها می گوید بار اصلی آرژانتین بر دوش لئو مسی است و اگر او خوب باشد، آرژانتین هم خوب است.

پائولو دیبالا، ملی پوش آرژانتینی می گوید موفقیت یا شکست آلبی سلسته در جام جهانی قطر به درخشش لیونل مسی بستگی دارد.

اگر مسی خوب است، آرژانتین هم خوب است

دیبالا در مصاحبه خود با TyC sports گفت: “تا زمانی که مسی خوب است، ما هم خوب هستیم. همیشه کار کردن با لئو و دیدن او هر روز لذت بخش است. بالاخره مسی این فصل را خیلی خوب شروع کرده است. فصل، تا رویای ما هر روز واقعی تر شود.